عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد:بی شک تقویت سپاه پاسداران به ویژه سپاه قدس در این مقطع زمانی که شاهد اوج بالندگی و سربلندی توفیقات این عزیزان هستیم امری واجب و ضروری است.
کد خبر: ۸۱۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 19 January 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: محمدمهدی برومندی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 29 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: صمیمانه از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله عظمی امام خامنه ای به دلیل پاسخ به دعوت مردم و حضور در نماز جمعه تشکر می کنم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین از حضور میلیونی مردم ولایتمدار در بزرگ ترین نماز جمعه جهان اسلام که نمایش قدرت ایران و صلابت حضور مردم و پشتیبانی از ولایت و سیاست کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تشکر می کنم.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به فرمایشات وحدت بخش مقام معظم رهبری روح امید، وحدت و مقاومت را در بین مردم و آحاد ملت بار دیگر نوید بخشید و یکپارچگی ملت در مقابل استکبار جهانی متجلی کرد و دست قدرتمند الهی را مشاهده کردیم. بی شک فرمایشات حضرت ایشان دل مردم ایران را شاد کرد و چراغ راه همه ملت ایران برای آینده ای درخشان و پر افتخار و فصل الخطاب همه حاکمیت و ملت بزرگ ایران در راستای بیانیه گام دوم معظم له است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بی شک تقویت سپاه پاسداران به ویژه سپاه قدس در این مقطع زمانی که شاهد اوج بالندگی و سربلندی توفیقات این عزیزان هستیم امری واجب و ضروری است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران و نیروی هوافضای سپاه پاسداران موجب افتخار این ملت بزرگ شد و برای نخستین بار در تاریخ سیاسی جهان، سپاه مهم ترین پایگاه آمریکای جنایتکار را در منطقه مورد هدف قرار داد و این پیروزی بزرگ و شگفت انگیز است که ابعاد مختلف و با عظمت آن هنوز برای مردم شریف ایران گفته نشده است.

برومندی تصریح کرد: برخی از ابعاد این اقدام شجاعانه و سخت عبارت است از عدم توان دفاعی آمریکا و آسیب پذیری صددرصدی پایگاه های آمریکا در منطقه با وجود غوغاسالاری آمریکا، موفقیت عملیات و توان نظامی موشکی و حجم تخریب پایگاه دشمن و ایجاد اختلال کامل در توان سایبری دشمن است.

این نماینده مجلس گفت: دیدید بعد از این عملیات غرورآفرین و شجاعانه رئیس جمهور گستاخ آمریکا خفه شد لذا از فرزندان شجاع این ملت در سپاه پاسداران به ویژه فرمانده کل سپاه و فرمانده نیروی هوافضای سپاه جناب سردار حاجی زاده تشکر می کنیم و عرض می کنم با این انتقام سخت راه پرافتخار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد.

وی تاکید کرد: ترور ناجوانمردانه سردار و همراهانش اوج ذلت آمریکای جنایتکار و رئیس جمهور بی خرد آن و نمونه ای آشکار تروریسم دولتی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اظهار داشت: از حضور میلیونی مردم در خیابان های کشورهای عراق و ایران و سایر کشورهای جهان که بیانگر اوج نفرت مردم از آمریکا و ترامپ تروریست و پیروزی جبهه حق در مقابل باطل است قدردانی می کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار