کد خبر: ۸۱۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲ 20 January 2020
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران به تالارداران این شهرستان هشدار داد و گفت: در صورت برگزاری همایش‌های غیرقانونی انتخاباتی پلمب می‌شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از تسنیم از گچساران، سرهنگ سید محمد موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی در تمامی انتخابات‌ها بی‌طرف و وابسته به هیچ جناح ساسی نبوده و ضابط عام و مجری دستورات قضایی است.
وی با تاکید بر اینکه پیرو صحبت‌های دادستان گچساران در صورتی که تخلفی از تالارها سربزند بدون شک پلمب می‌شود، ابراز کرد: کرامت انسانی جایگاه بالایی دارد و آن را فدای هیچ  چیزی نکنیم و تا امروز سعی کردیم کرامت انسانی مدیران حفظ شود ولی من بعد هر کس از قانون عدول کند با آن برخورد خواهد شد.
 معاون فرماندار گچساران نیز در این نشست افزود: به استناد ماده 56 قانون انتخابات فعالیت تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی هشت روز قبل از روز اخذ رأی آغاز و تا24 ساعت قبل از اخذ رأی ادامه دارد.
سید مرتضی سجادپور با بیان اینکه مهمترین دغدغه مسئولان و متولیان اجرای انتخابات امنیت و شکوه انتخابات است، عنوان کرد: تذکر لازم به مدیران در جلسه شورای اداری داده شده و مجدد داده می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران نیز در این نشست رسانه ها را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی همواره برای نظام یک فرصت بوده است.
سرهنگ سید علی اصغر نورایی  تاکید کرد: دشمن به دنبال این بوده که این فرصت را به تهدید تبدیل کرده و فضای عمومی جامعه را ناامن کند و میزان مشارکت مردم کاهش دهد که بار دیگر مردم آنها را نا امید خواهند کرد.
 نورایی بیان کرد: رسانه ها زمینه را برای حضور حداکثری جامعه فراهم کرده و به برگزاری انتخابات سالم کمک کنند و اهمیت انتخابات را برای مردم تبعین و روشنگری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار