عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: در جلسه دیروز کمیسیون تلفیق، چیزی حدود ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده اختصاص پیدا کرد.
کد خبر: ۸۱۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ 22 January 2020

عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: در جلسه دیروز کمیسیون تلفیق، چیزی حدود ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده اختصاص پیدا کرد.

 

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، از تعیین اعتبار 6 هزار میلیارد تومانی برای اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در آخرین جلسه کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد و اظهار داشت: اختصاص 4 هزار میلیارد تومان بودجه برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان نیز از دیگر مصوبات دیروز کمیسیون تلفیق است.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس بحث و بررسی نمایندگان در رابطه با حقوق و دستمزد دریافتی کارمندان را از دیگر سرفصل‌های مهم جلسه دیروز این کمیسیون اعلام کرد و بیان داشت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، حداقل حقوق دریافتی کارمندان در سال 99 معادل 2 میلیون و 800 هزار تومان در ماه تعیین شده و پایین‌تر از آن نخواهد بود.

کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه تعیین حداقل حقوق و دستمزد پرداختی به کارمندان شامل بازنشستگان، نیروهای پیمانی، رسمی و نیروهای قرارداد کار معین نیز می‌شود عنوان کرد: معافیت مالیاتی برخی از کارمندان در سال 99 از دیگر مصوباتی بود که در جلسه آخر کمیسیون تلفیق مورد موافقت نمایندگان حاضر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

مصوبه جدید کمیسیون اجتماعی مجلس برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

خبر خوش "نوبخت" درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

تأخیر دولت در اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان / مجلس اعتبارات طرح را پیش‌بینی کرد

وی از معافیت مالیاتی کارمندانی که تا سقف 3 میلیون تومان در ماه حقوق و دستمزد دریافت می‌کنند خبر داد و ابراز داشت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس و با موافقت اعضاء، برای تکمیل احداث سالن‌های ورزشی بسیج در سال آینده قرار است از محل منابع یک درصد بودجه عمرانی کشور اعتباراتی به این بخش اختصاص پیدا کند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با تأکید بر اینکه تنگناهای اقتصادی و مشکلات مالی شرایط زندگی فرهنگیان را بسیار سخت کرده است عنوان کرد: اگر دولت بتواند همان احکامی را که مجلس برای فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش مصوب کرده اجرایی کند به طور یقین بسیاری از مشکلات موجود این حوزه برطرف می‌شود.

وی به وضعیت نابه‌سامان اقتصادی در ماه‌های نخست امسال و افسارگسیختگی بازار اشاره کرد و اظهار داشت: پس از آن شرایط بسیار سخت که قشرهای مختلف مردم با تنگناهای اقتصادی و معیشتی و مصیبت‌های بسیار بزرگی مواجه شدند به دوره آرامش و ثبات نسبی اقتصادی رسیدیم و باید این وضعیت تقریباً آرام را حفظ کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس تداوم حمایت‌های دولت از کارمندان، بازنشستگان، قشرهای آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه به ویژه در سال 99 را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: یکی از مهم‌ترین مواردی که مجلس بسیار روی آن حساسیت دارد برقراری ثبات در بازار عرضه کالا است بنابراین دولت باید تمام تلاش خود را جهت تحقق آن انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار