استاندار فارس گفت: فارس به عنوان قطب علمی در کشور شناخته می‌شود و در فعالیت‌ها و تأثیر هایی که در حوزه علم و پژوهش در کشور داشته است توانسته تحقیقات کاربردی را که منجر به حل مشکلات متعددی شده است ارائه دهد.
کد خبر: ۸۱۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 22 January 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: عنایت الله رحیمی در شورای پژوهش استان بیان کرد: طی چند سال گذشته استان فارس در کشور جایگاه برتر این استان را به لحاظ پژوهشی داشت پس نباید جایگاه پژوهشی فارس در کشور متزلزل شود.

وی اضافه کرد: فارس به عنوان قطب علمی در کشور شناخته می‌شود و در فعالیت‌ها و تأثیر هایی که در حوزه علم و پژوهش در کشور داشته است توانسته تحقیقات کاربردی را که منجر به حل مشکلات متعددی شده است ارائه دهد.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس تاکید کرد: پیشنهادهایی که توسط دستگاه‌های اجرایی به عنوان اولویت‌های پژوهشی استان فارس مطرح می‌شود بایستی به این صورت باشد که کاربردی بوده و مشکلات مردم را برطرف کند.

وی افزود: با شناسایی توانمندی‌هایی که در استان فارس وجود دارد که پتانسیل‌های بالقوه استان را به بالفعل تبدیل کنیم.

او در خصوص ویژگی پژوهش‌های استان اظهار کرد: طرح‌های پژوهشی که در استان فارس مورد ارزیابی و اجرا قرار می‌گیرد بایستی طرح‌هایی باشد که مشکلات جامعه را شناخته و در این صدد باشد که خدمت رسانی به مردم را افزایش دهد.

گفتنی است در این جلسه طرح‌های مختلف پژوهشی استان فارس در قالب‌های اجتماعی اقتصادی سیاسی فرهنگی گردشگری مطرح و در زیر بخشهای این اولویت‌ها طرح‌های پژوهشی و عناوین پژوهشی مختلفی مطرح و مورد ارزیابی قرار گرفت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار