حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر اظهار داشت: مردم نیز باید دقت کرده تا در انتخاب پیش رو کاندیدای اصلح را انتخاب و تلاش کنند فردی که صلاحیت بیشتری برای ورود به مجلس دارد را انتخاب کنند.
کد خبر: ۸۱۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 25 January 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر اظهار داشت: مردم نیز باید دقت کرده تا در انتخاب پیش رو کاندیدای اصلح را انتخاب و تلاش کنند فردی که صلاحیت بیشتری برای ورود به مجلس دارد را انتخاب کنند.
امام‌جمعه اقلید افزود: شورای نگهبان برحسب وظیفه خود و بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده توسط نیروهایش، عمل کند و به هر رد صلاحیت شده‌ای نیز فرصت داد تا از حق خود در چارچوب قانون دفاع کند.
حجت الاسلام طالبی به اقتدار و همت سپاه به‌عنوان رزمندگان بدون مرز و حافظان کرامت انسانی اشاره کرد و گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری سپاه قدس متعلق به تمام ملت‌های مسلمان است.
وی بیان داشت: سپاه تنها یک گروه نظامی نیست بلکه در راستای تعالیم الهی و کرامت انسانی و تحت ولایت ولی امر مسلمین، بدون هیچ مرزی به وظایف ذاتی خود عمل می کند.
امام جمعه اقلید با اشاره به مذاکرات و افرادی که با قیافه‌های آراسته اما غلط‌انداز پشت میزهای مذاکره می‌نشینند، عنوان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، این افراد جنتلمن‌های تروریستی هستند که بر زبان حقوق بشر، زنان و کودکان، حمایت از مظلوم.را جاری می‌کنند اما در عمل برخلاف آن بوده و به ملت‌های بی‌پناه ستم روا می‌دارند..
امام‌جمعه اقلید به برخی از جنایت‌های آن‌ها در بدعهدی، ترور، جنگ، تحریم، غارت و تجاوزاشاره کرد و بیان داشت: فشار حداکثری درزمینهٔ فوتبال و محروم کردن باشگاه‌های ایرانی از میزبانی بازی‌های آسیایی، باوجود شعارهای پوچ و فریبنده، نشان می‌دهد که دست‌های پیدا و پنهان صهیونیسم و آمریکا در کار است..
وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای بازگشت میزبانی به ایران، خطاب به مدیران فدراسیون فوتبال کشور،گفت: لازم است که پیش‌بینی‌های مناسب در صورت بروز چنین اتفاقاتی صورت گیرد تا شاهد تکرار آن نباشیم.
حجت الاسلا طالبی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره داشت وگفت: لازمه بقا در نظام جهانی قوی شدن است همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، باید در راستای اقتدار فرهنگی، تقویت ارزش‌های معنوی، خودباوری واقتدار عمومی که موجب ایجاد اقتدار ملی است عزم جدی بکار گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار