مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اعلام کرد که در ایام الله دهه فجر امسال، بیش از ۳۵۰۰ میلیارد ریال پروژه در نقاط مختلف فارس افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۱۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 25 January 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:جعفر زاهدی شنبه ۵ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: ۵ پروژه بزرگراهی جمعا به طول ۳۴ کیلومتر بخشی از پروژه‌هایی است که در ایام الله دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

او ادامه داد: قسمتی از بزرگراه شیراز- جهرم به طول ۵ کیلومتر، باند دوم محور پلیس راه فسا- رونیز به طول ۴ کیلومتر و بزرگراه مرودشت- درودزن به طول ۴ کیلومتر، بزرگراه شیراز-کوار به طول ۱۱ کیلومتر و بزرگراه قائمیه – نور آباد به طول ۱۰ کیلومتر نیز جزو پروژه‌هایی است که دهه فجر آماده افتتاح خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: در حوزه راه‌های روستایی ۸۸ کیلومتر بهسازی و احداث راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۶۱ میلیارد ریال آماده افتتاح شده است.

زاهدی با اشاره به اهمیت بازآفرینی محلات و بافت های فرسوده و تاریخی، گفت: پروژه فرهنگی، تجاری و تفریحی بازآفرینی هم از پروژه‌های مهم ملی محسوب می‌شود که برای افتتاح در دهه مبارک فجر آماده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس با بیان اینکه در حوزه مسکن ۴۷۴ واحد مسکن مهر با تسهیلات ۵۰۰ میلیارد ریالی آماده افتتاح شده است، گفت: ارزش اعتباری مجموع پروژه‌های آماده افتتاح برای دهه فجر در فارس به بیش از ۳۵۶۰ میلیارد ریال بالغ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار