فریبرزکرمی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از تردد بیش از ۱۰ هزار مسافر با مبدا استان و جابجایی ۱۵ هزار تن کالا در روز خبر داد.
کد خبر: ۸۱۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 27 January 2020

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به اهداف کلی سازمان جهت ارتقاء سطح خدمات در جاده‌ها و ایمنی تردد در راه ها اظهار داشت: در هر کدام از این دو بخش در شاخه‌های مختلفی اقدامات لازم انجام شده که در راستای ارتقاء سطح خدمات، نگهداری و رویه آسفالت کلیه راه ها، چاله پرکنی، ایمنی، خط کشی، نصب نیوجرسی( جدا کننده) و نیز ایمنی سازی دهانه ها،پل ها و دماغ ها اقداماتی انجام شده که بر اساس آمار و ارقام اعلام شده رتبه سوم کشوری از نظر فعالیت در راه ها را کسب کرده ایم.


او افزود: حمل و نقل عمومی از حوزه‌های فعالیت اداره کل بوده که شامل حمل بار و مسافر و نیز نگهداری راه ها است که اخیراً نیز ساخت راه‌های روستایی به وظایف مجموعه افزوده شده است. در بخش حمل و نقل حدود ۱۶۰ شرکت حمل و نقل بار و مسافر و نیز حدود ۲۱ هزار راننده در سطح استان مشغول به فعالیت هستند. همچنین جابجایی بیش از ۱۵ هزار تن کالا و ۱۰ الی ۱۵ هزار نفر مسافر فقط با مبدا استانی به صورت روزانه در آمار و ارقام ما ثبت شده است.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به بخش ترانزیت و حمل و نقل عمومی، وجود ۵ پایانه مرز رسمی در استان و بازارچه های موجود خاطرنشان کرد: موارد ذکر شده پتانسیل مثبتی برای رونق حمل و نقل و اقتصاد استان به شمار می‌آید که می‌توان از آن به عنوان پل ارتباطی برای سایر استان ها و صرفه اقتصادی برای استان کرمانشاه همچنین بهره برد.


کرمی در ادامه گفت: در بخش راهداری ۳ پیمانکار عمده و نیز تعدادی پیمانکار به صورت خاص و پروژه‌ای با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همکاری می کنند که این همکاری به منظور نگهداری و ساخت پل، ابنیه فنی، رفع نقاط حادثه خیز، روکش و لکه گیری آسفالت، ایمنی، خط کشی و سایر خدمات راه در زمستان و تابستان می باشد. با توجه به کمبود اعتبارات و مشکلات وارد شده به واسطه وقوع زلزله و سیل و طرح جامع اربعین و پیاده روی بزرگ آن در سال جاری توانستیم راه ها را به جایگاه مناسب مورد نیاز برسانیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: از نظر خسارت های سیل اعتبارات دریافت شده بابت خسارت های سیل در کمتر از ۱۰ درصد نیازمندی های استان بوده که با تلاش بیشتر همکاران به صورت امانی با ماشین آلات سازمان راهداری توانستیم به نقطه‌ای برسیم که مشکل خاصی در سطح راه ها وجود نداشته باشد. لازم به ذکر است که کلیه محورها از نظر حداقل امکانات رفاهی، چاله و مشکلات ایمنی برخوردار هستند که این موارد بدون اعتبار و پشتیبانی مالی به حد مطلوب رسیده است.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار