معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ایام پایانی سال از اواسط اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 28 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سعید شریفی اظهار کرد: با هدف تنظیم بازار و دسترسی مردم به کالاهای پر مصرف عید نوروز با همکاری اصناف و بر اساس برنامه ریزی های لازم ، نمایشگاه بهاره کالاهای پرمصرف با قیمت تعادلی برپا می‌شود.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را تنظیم بازار و در دسترس بودن کالاهای اساسی و تاثیرگذار در سبد خانوار در ایام عید عنوان کرد و افزود: کالاهای اساسی از جمله اقلام پروتئینی، تنقلات، پوشاک، مواد غذایی و سایر نیازمندی‌های خانوارها با تخفیف نسبت به سطح بازار در این مراکز عرضه می ‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با بیان اینکه مسئولیت برگزاری این نمایشگاه با اتاق اصناف است، تصریح کرد: فراخوان ثبت نام ازمتقاضیان آغازشده و درصورتی که اصناف تقاضای حضور در نمایشگاه را دارند می توانند به اتاق اصناف مراجعه کنند.

شریفی گفت: دستگاه های مختلف نظارتی و کیفی قبل از برگزاری نمایشگاه بر نحوه قیمت‌گذاری و کیفیت کالاهای قابل عرضه نظارت می‌کنند./ع

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار