محسن جهانشیر مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: با آغاز دهه مبارک فجر اداره کل ورزش و جوانان ۴۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی برگزار خواهد کرد که از این برنامه‌ها ۳۳۰ برنامه ورزشی و ۷۰ برنامه در حوزه جوانان برنامه ریزی شده که از این برنامه‌ها ۱۰ برنامه به عنوان برنامه‌های شاخص مشترک است.
کد خبر: ۸۱۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ 28 January 2020

محسن جهانشیر مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: با آغاز دهه مبارک فجر اداره کل ورزش و جوانان ۴۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی برگزار خواهد کرد.

به گزارش تابناک همدان، از  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، مدیر کل ورزش و جوانان با اعلام برنامه فجر همزمان با چهل و یکمین سالروز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی گفت: طی دهه مبارک فجر حدود ۴۱۰ برنامه در دو حوزه ورزش و جوانان در سطح استان خواهیم داشت که از این برنامه‌ها ۳۳۰ برنامه ورزشی و ۷۰ برنامه در حوزه جوانان برنامه ریزی شده که از این برنامه‌ها ۱۰ برنامه به عنوان برنامه‌های شاخص مشترک است.

وی افزود: با توجه به تلاقی برنامه‌های دهه فجر به مناسبت شکوه ایرانی کار مشترک با سازمان گردشگری در استان همدان برای دوستی ایران و چین چند تا برنامه خاص هم داریم، که مهمترین در روز جمعه اتفاق خواهد افتاد که معرفی ورزش‌های زمستانی است و همزمان راه اندازی پیست اسکی می‌باشد، پیست تاریک دره یکی از بهترین و پر رونق‌ترین نقاط گردشگری استان است.
 
جهانشیر در ادامه بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته پیست به صورت مستمر ارائه خدمت خواهد کرد خصوصاً برای تابستان هم از حالا برنامه‌ریزی کردیم برای کاشت چمن که در آینده پس از استفاده از ورزش‌های زمستانی برای تابستان نیز ارائه خدمت خواهد کرد.

وی از مهمترین برنامه‌هایی که در حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مجمع جوانان استان در آغاز عملکرد جدید خودش قرار گرفته، پایان مدت کار مجمع قدیم بود و آغاز مجمع جدید است، در حوزه کمی سامانه به نسبت سال گذشته حدود ۳۱ درصد پیشرفت و در ثبت سازمان‌های مردم نهاد جدید کار خودمون رو دنبال کردیم و امیدوارم با قانونمند کردن فعالیت‌های خود بتوانیم قدم‌های بهتری را برای ساماندهی هزینه کرده‌اند در این حوزه داشته باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان یکی از مهمترین اخباری که در حوزه جوانان اتفاق افتاد را اینگونه بیان کرد و افزود: بحث هر روستا یک سمن بود که ما کارمان را شروع کردیم، حدود ۱۱۰۰ روستا ما در سطح استان همدان داریم که از این تعداد بیشتر روستا‌های ما بالاتر از ۸۰۰ نفر جمعیت دارد برای تشکیل هر سازمان مردم نهاد یاسمن هم حداکثر به پنج نفر نیرو نیاز است چرا که ما در ستاد ساماندهی امور جوانان ارائه کردیم، اگر این موضوع با همکاری و همیاری بخشداران فرمانداران و دهیاران محقق بشه مطمئناً با یک رشد بی سابقه‌ای افزایش آمار سازمان‌های مردم نهاد خودمون رو خواهیم داشت کلید این موضوع را ما در اولین ستاد ساماندهی زدیم و امیدوارم نشانه پایان سال به طول بخش عمده این موضوع را محقق کنیم.
 
وی گفت: همچنین اخذ کد شناسه از مهم‌ترین کار‌هایی بود که مجمع جوانان پیگیری کرد و امیدواریم تا پایان سال کلیه سازمان‌های مردم نهاد ماه دارای کد شناسه باشند که از نظر مالی با تمامی دستگاه‌های اجرایی دیگر هیچ مشکلی رو نداشته باشند.

جهانشیر از اهم برنامه‌های تدارک دیده دهه فجر به تجمع جوانان فاطمی و جامعه ورزش در مزار شهدا اشاره کرد و گفت: با تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل در آن روز بتوانیم اتفاقات خوبی رو رقم بزنیم همزمان با روز هفدهم بهمن ماه انشالله میزبان مقام عالی وزارت هم هستیم در استان جزو پنج استان هستیم که در دهه مبارکه فجر مقام عالی وزارت به استان‌ها سفر خواهد کرد وخوشحالیم که بدون هیچ دغدغه خاطر در سال ۹۸ ما دوبارحضور وزیرورزش و جوانان را در استان همدان داشتیم.
 
وی از پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر خبر داد و عنوان کرد: همزمان با ورود وزیر به استان همدان پروژه استخرمریانج، زمین چمن اسدآباد، زمین جمن علیصدر، زمین چمن آجین، سالن سیمین، هتل وندیک، سالن ینگی کند افتتاح خواهد شد و در مجموع حدود ۱۰ هزار مترمربع فضای ورزشی رو به سرانه فضای ورزشی استان اضافه خواهد کرد.

 

جهانشیر گفت: روز دوازدهم بهمن ماه همزمان با سالروز ورود امام راحل رژه موتور سواران و اتومبیلرانی را خواهیم داشت و به صورت نمادین تردد خواهند کرد، از مهمترین برنامه‌هایی که تدوین شده توسط مجمع جوانان استان و حوزه معاونت جوانان تقدیر از ۴۱ مدیر جوان انقلابی است که پانزدهم بهمن ماه در تالار فجر رقم برگزار می‌شود و امیدواریم که سرآغازی برای اعتماد و اعتقاد بیشتر به حوزه جوانان و وارد کردن جوانان عزیز در حوزه‌های متعدد باشد. همچنین جوانان از موزه عبرت تهران روز بیست و چهارم بهمن ماه بازدید خواهند کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان همدان در پایان گفت: هیئت‌های ورزشی می‌توانند با برنامه ریزی مدون سال ۹۹ را به عنوان یکی از سال‌های شکوفایی ورزش استان همدان رقم بزنند و در جشنواره استعدادیابی سوم که سال آینده برگزار خواهد شد، امیدواریم بتوانیم به اهداف خودمان دست پیدا کنیم
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار