جانشین فرماندهی سپاه روح الله خبرداد:
جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی از اجرای بیش از یک‌هزار برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی توسط کمیته بسیج ستاد دهه فجر در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان خبرداد.
کد خبر: ۸۱۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 28 January 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده در جمع خبرنگاران، عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا همزمان در تمام نقاط استان مرکزی، سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا، حضور گسترده نیروهای مسلح در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و برگزاری جشن های بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی را از مهمترین برنامه‌های سپاه روح‌الله در دهه فجر استان مرکزی اعلام کرد.

وی ، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان و ارایه ویزیت رایگان، اجرای برنامه‌های یادمان ، مسابقه به نشانی دوست، یک جرعه اندیشه، کاروان انقلاب و حدیث ولایت و برنامه شکوه پیروزی و حضور مقتدرانه بسیجیان و نیروهای مسلح در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه‌های سپاه روح الله در دهه فجر برشمرد.

سرهنگ گلشن زاده با بیان اینکه در دهه مبارک فجر اعزام خانواده‌های معظم شهدا به سفر مشهد مقدس، اعزام دانش آموزان پسر استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، اعزام تعدادی از بسیجیان به موزه عبرت در تهران، حضور پیشکسوتان در مدارس و بیان خاطرات جریان‌های پیروزی انقلاب، فعالیت میز خدمت در مساجد با حضور مدیران استانی و شهرستانی در نقاط مختلف استان در نظر گرفته شده است گفت:
شرکت بسیجیان در نماز جمعه، همایش طلاب و روحانیون، برگزاری مسابقه شعر آیینی انقلاب اسلامی با عنوان کوثر ناب، بهره‌برداری از تعداد قابل توجهی منزل مسکونی محرومان که در نتیجه سیلاب بهار امسال تخریب شدند و برگزاری اجلاسیه تجلیل از خادمات کنگره شهدای استان مرکزی از دیگر برنامه‌های سپاه روح‌الله استان در دهه فجر است.
وی با ذکر عناوین روزهای دهه مبارک فجر افزود: ۱۲ بهمن با عنوان ولایت‌مداری، انقلابی‌گری و پیوند ناگسستنی امام و امت، ۱۳ بهمن با عنوان تفکر دینی، فرهنگ و هنر انقلابی و تمدن اسلامی، ۱۴ بهمن با عنوان جوان انقلابی، جهاد علمی و امیدآفرینی، ۱۵ بهمن با عنوان مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید نامگذاری شده است.
وی ادامه داد: ۱۶ بهمن با عنوان سبک زندگی ایرانی اسلامی، اعتلای منزلت زن و تکریم خانواده،۱۷ بهمن با معنویت، ایثار و شهادت، ۱۸ بهمن با عنوان قرآن، عترت و وحدت اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی نامگذاری شده است.
سرهنگ گلشن زاده عناوین ۱۹ بهمن، امنیت پایدار، بازدارندگی و پاسداری از انقلاب اسلامی ، ۲۰ بهمن، مردم‌سالاری دینی، عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد، ۲۱ بهمن، جهاد، مقاومت و استکبارستیزی و ۲۲ بهمن حماسه حضور، عظمت ملت و تکریم سردار دل‌ها اعلام کردوگفت: اسلام ناب محمدی(ص)، عدالت محوری، دشمن‌ستیزی، ساده زیستی و مردم سالاری دینی از مهمترین ارکان انقلاب اسلامی است.
وی بهره‌گیری از ظرفیت های مشارکت مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر را رویکرد سپاه روح الله ذکر کرد وافزود: انقلاب اسلامی بر پایه مشارکت پر شور مردم و تبعیت از معمار کبیر انقلاب شکل گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار