حجت‌ الاسلام آل‌هاشم:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بیشترین اهتمام ترامپ برای داشتن برگ برنده در منطقه است گفت: این طرح شیطانی، نوزادِ منحوسِ مرده متولد شده ای است که روی دست صاحبان آن خواهد ماند، چراکه معامله قرن محصول ذهن الکلی آمریکایی‌هاست.
کد خبر: ۸۱۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ 31 January 2020

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های امروز نماز جمعه تبریز با تاکید بر تقوای انتخاباتی، خطاب به نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم اظهار داشت: اثبات توانمندی به وسیله آمار دروغ مصداق تدلیس است.

وی پراکندن شایعات سخنان نادرست اتهام زنی هرگونه آزار و اذیت صوتی را مصداق عدم رعایت حق الناس دانست و گفت: سوء استفاده از موقعیت شغلی هم در انتخابات و سایر زمینه‌ها، یک نمونه ظلم در حق مردم است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در شرق آسیا به ویژه چین، افزود: سازمان بهداشت جهانی بخاطر کرونا وضعیت فوق العاده اعلام کرد.

وی بستری شدن چند نفر چینی در تبریز را یادآور شد و ابراز داشت: مردم موارد پزشکی را رعایت کنند تا خطرات این بیماری بر طرف شود.

امام جمعه تبریز با انتقاد از اینکه کل دنیا در مورد سفر به چین محدودیت اعمال می‌کند ولی در این گیرو دار جشنواره گردشگری چینی در چند استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه کار غلطی است و وزرای مربوطه باید از این برنامه جلوگیری کنند.

 

 

وی در ادامه، اتفاقات حاشیه‌ای بازی فوتبال پرسپولیس و تراکتور در تهران را تقبیح کرد و گفت: دست اندرکاران وزارت ورزش و جوانان ترتیبی اتخاذ کنند که در میادین ورزشی از توهین به اقوام جلوگیری شود چراکه متاسفانه در میادین ورزشی توهین به قومیت‌ها انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم تاکید کرد: از طرف مردم آذربایجان به مسئولین وزارت ورزش اعلام می‌کنم که از این کار جلوگیری کنند.

وی سقوط ٢هواپیمای اشغالگران آمریکایی را یکی از مهمترین رویدادهای هفته گذشته برشمرد و خاطر نشان کرد: در این حوادث برخی افسران بلندپایه ارتش تروریستی آمریکا کشته شدند که معتقدم به تدریج منجر به خروج نیروهای آمریکایی از منطقه خواهد شد که از برکات خون شهید سلیمانی است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه خطوط محاسباتی جدیدی ترسیم شده و شرایط متفاوتی برای آمریکا رقم خواهد خورد، ابراز داشت: رونمایی دوباره از معامله قرن تلاشی برای تنفس مصنوعی به رژیم صهیونیستی است، این معامله بازسازی از یک فیلم ضعیف است که دریک جمله هدف اصلی از طرحِ بی سرانجامِ معامله قرن، عادی سازی روابط و صلح با رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین اهتمام ترامپ برای داشتن برگ برنده در منطقه است گفت: این طرح شیطانی، نوزادِ منحوسِ مرده متولد شده ای است که روی دست صاحبان آن خواهد ماند، چراکه معامله قرن محصول ذهن الکلی آمریکایی‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در خطبه اول نماز جمعه تبریز، بیانات رهبر انقلاب را بهترین احکام ناب انقلاب اسلامی دانست و افزود: انقلاب برای جهان اسلام یک نیاز حقیقی بود، انقلاب اسلامی یک حادثه منطقه ای نبود بلکه انقلاب یک حادثه جهانی و تاریخی بود.

وی خاطرنشان کرد: قرن ١٩ قرن مبارزه با دین بود، قرنی که بشر اعلام کرد بی نیاز به دین است و انقلاب اسلامی در زمانی پیروز شد که سراسر دنیا زیر چکمه خشن استعمار قرار داشت، اما با این انقلاب استکبار ستیز، به سمت اسلامی شدن حرکت کردیم.

امام جمعه تبریز، با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب ریشه کنی فقر و ریشه کردن جهل بود، تصریح کرد: ترویج عقاید اسلامی، توسعه حضور مردمی و قدرت رهبری از عناصر انقلاب است که اگر ولایت فقیه نبود ایمان مردم رشد نمی‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب و رهبری شاهد موفقیت‌های گوناگون در کشورمان هستیم، گفت: دشمن بداند که قدرت مواجهه با انقلاب اسلامی را ندارد و داخلی‌ها هم بدانند که ایستادگی در مقابل دشمن با سازش و تعامل امکان پذیر نیست.

به گزارش تسنیم؛حجت‌الاسلام آل‌هاشم از رسانه‌ها خواست تا عظمت انقلاب اسلامی را خوب منعکس کنند ادامه داد: همه باید تلاش کنند تا دستاوردهای انقلاب را بیان کنند.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا پخش زنده ٣برنامه انقلابی مانند جهان آرا توسط صداوسیما متوقف شده است، لذامردم انقلابی طی بیانیه ای از صداوسیما خواستند پخش این برنامه‌ها ادامه یابد و امیدواریم در آستانه دهه فجر پخش زنده این برنامه ها را از سر گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :