نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:گفتمان دینی انقلاب اسلامی هم اینک به تفکری منطقه ای وجهانی علیه استکبار تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۱۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 31 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک با بیان اینکه تفکر حاکمیت اسلامی که از سوی امام خمینی(ره) ارایه شد، سرفصل جدیدی در مناسبات تاریخ اسلام بود و معادلات جهانی را متحول کرد افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل مقایسه با قبل نیست و با وجود تمامی توطئه‌ها و بدخواهی دشمنان، ایران اسلامی مقتدرانه به پیش می‌رود و افتخاراتش هر روز در حال افزایش است.
وی با بیان اینکه نظام پزشکی کشور، بهداشت و درمان، داروسازی و سلامت کشور با تحولات گسترده‌ای در چهار دهه اخیر همراه بوده است یاد آورشد: امید به زندگی از ۵۴ سال در اوایل انقلاب اسلامی هم اینک به ۷۸ سال رسیده و کمتر مرگ نوزاد و کودکی به علت وجود بیماری‌های گذشته مشاهده می‌شود.
وی با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی در جهان از ابعاد نورانی انقلاب اسلامی است گفت: دشمنان به شدت از اقتدار انقلاب اسلامی هراس دارند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید تبلیغاتشان را به گونه عقلایی، هدفمند و در زمینه معرفی خود و برنامه‌های سازنده به پیش ببرند افزود:نامزدها انتخاباتی از اسراف در تبلیغات بپرهیزند و در شرایط فعلی کشور و مشکلات اقتصادی که شمار زیادی از خانواده‌ها با سختی‌های زیادی گذران می‌کنند، نامزدهای انتخاباتی باید بخشی از هزینه‌های تبلیغاتی خود را به نیازمندان اختصاص دهند.
وی ادامه داد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در آستانه سال جدید است بنابراین نامزدهای انتخاباتی با اختصاص بخشی از هزینه‌های تبلیغاتی به این خانواده‌ها می‌توان ایام نوروز را برای آنان شاد کنند.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه مردم هوشیار باشند، کسانی که برای انتخابات زیاد هزینه می‌کنند، قابل اعتماد نیستند گفت: مگر چهار سال فعالیت در مجلس شورای اسلامی چه میزان حقوق دارد که برخی افراد هزینه‌های تبلیغات سرسام آور می‌کنند.
وی با بیان اینکه وعده‌های دروغین و تخریب دو آفت در انتخابات است که نامزدها باید از آن دوری کنند و کارنامه خود را به معنای واقعی به مردم ارایه دهند افزود: نامزدهای انتخاباتی در ستادهای انتخاباتی خود موازین شرعی، اخلاقی و انقلابی را رعایت کنند و افراد امین و پاک را برای تبلیغات خود به کار گیرند.
امام جمعه اراک ادامه داد: مردم هم وظیفه دارند با چشمان باز افراد شایسته را برای خدمت به مجلس بفرستند.
وی با بیان اینکه طرح معامله قرن دلخراش و توطئه خبیثانه ترامپ و نتانیاهو است که جنایتی دیگر بر جنایات آنان خواهد بود اظهار داشت: راهپیمایی هفته گذشته ملت عراق هم در تایید رای مجلس این کشور است و آمریکا باید عراق را تخلیه کند.
وی یاد آورشد: بیداری اسلامی سرمایه بزرگی است که باید روز به روز تقویت شود.
وی با بیان اینکه تقوا در همه امور و محیط‌ها باید رعایت شود زیرا اگر به تقوا توجه نشود، خسارت‌های زیادی متحمل افراد می‌شود افزود: نظام ایران اسلامی مبتنی بر تقوا است و صاحبان تقوا مانند شهید سلیمانی‌ها، شهید مطهری‌ها و شهید بهشتی‌ها جاودان هستند و شهادت آنان آغازی مجدد و مسیری آگاهانه در زندگی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار