خطیب جمعه مرودشت معامله قرن حیله استکباری برای تثبیت رژیم صهیونیستی است و راهبرد جهان اسلام باید بر تداوم مبارزه مستمر به‌منظور پایان‌بخشی به اشغالگری باشد و از حقوق تاریخی ملت فلسطین دفاع کند.
کد خبر: ۸۱۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 01 February 2020

تابناک فارس به نقل از شیرازه: حجت الاسلام والمسلمین مهدی آقائی امام جمعه مرودشت درخطبه های این هفته خودضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرای مرضیه (س)،طلب حلالیت از مردم وکسب رزق وروزی حلال را از ویژگی های مومنان قلمداد نمود.

خطیب جمعه مرودشت در ادامه ضمن تبریک به مناسبت یوم الله 12 بهمن ماه،سالروز ورود تاریخی حضرت امام راحل عظیم الشان انقلاب به کشور،انقلاب اسلامی را به عنوان یک پدیده بزرگ قرن معاصر عنوان کرد وافزود:انقلاب اسلامی برای اسلام وبرای جهان اسلام یک ضرورت ونیاز حقیقی بود ودر حقیقت احیاء اسلام بود.
آقائی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک حادثه منطقه ای جزئی نبوده است ،بیان داشت : انقلاب اسلامی یک حادثه جهانی وتاریخی بود که پایبندی به این انقلاب به اصول ومبانی خود فراتر ومتمایز تراز سایر انقلاب ها به اصول خود می باشد.
وی خاطرنشان ساخت :بر اساس ارزشیابی های که از میان موافقین ومخالفان انقلاب صورت گرفته است ،این اعتراف مشاهده می شود که یک انقلاب موفق بوده که داری مردمی با بصیرت وهوشیار می باشد که در تمامی صحنه ها حضور گسترده وپرشور داشته است.
آقائی تصریح کردمردم باید مراقب باشند تا خدای نکرده دشمنان نظام وانقلاب ،بصیرت وتبعیت از رهبری واعتقاد راسخ به ولایت فقیه داشتن را از آنان نگیرند ودر این زمینه باید عناصر تداوم وبقای انقلاب باید مرود توجه قرار گیرد.
خطیب جمعه مرودشت در ادامه به موضوع طرح معامله قرن توسط رئیس جمهور آمریکا اشاره نمود وافزود: طرح معامله قرن توطئه آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی برای پیگیری مقاصد شوم در خاورمیانه است و باید در سایه تقویت جبهه مقاومت و هوشیاری جهان اسلام آن را ناکام گذاشت.
وی تصریح کرد: معامله قرن حیله استکباری برای تثبیت رژیم صهیونیستی است و راهبرد جهان اسلام باید بر تداوم مبارزه مستمر به‌منظور پایان‌بخشی به اشغالگری باشد و از حقوق تاریخی ملت فلسطین دفاع کند.
آقائی ادامه داد:طرح معامله قرن برای ضمیمه و غصب کردن سرزمین‌های فلسطینی طراحی شده که اکنون اعتراض بسیاری از مقامات ارشد کشورهای مختلف جهان را نسبت این طرح برانگیخته است و رئیس جمهور آمریکا باید بداند این خوش‌خدمتی او به نتانیاهو به جایی نمی‌رسد چرا که جهان اسلام اجازه مصادره بیت‌المقدس را به آن‌ها نمی‌دهد.
وی تاکید کرد: طرح ضدفلسطینی معامله قرن شامل انضمام کامل قدس به رژیم صهیونیستی، انضمام شهرک‌های موجود در کرانه باختری به این رژیم، نابودی کامل حق بازگشت آوارگان فلسطینی و تعیین منطقه ابودیس به عنوان پایتخت کشور فلسطین است، اما توطئه‌گران بدانند که جهان اسلام این اجازه را به آنها نخواهد داد.
آقائی در ادامه با تأکید بر حضور حداکثری ملت در انتخابات پیش رو گفت: هرچه حضور مردم بیشتر باشد استحکام و اعتبار نظام و کشور بیشتر می شود و به همین دلیل همیشه بر حضور هرچه بیشتر مردم تأکید گردیده و این بار نیز بر این مسئله اصرار می ورزیم چرا که نظام متکی بر عواطف، خواستها و انتخاب مردم است.
وی در ادامه آرا ملت را امانت خواند و افزود: حفظ این امانت از دیگر ابعاد حق الناس است
آقائی افزود: همه کسانی که در اجرا، مراقبت، شمارش، جمع بندی آرا و اعلام نتایج دخیلند باید در حفظ آرای ملت کمال امانت را رعایت کنند و اندک تخلفی در این مسئله، خیانت در امانت است.
وی پذیرش نتایج قانونی انتخابات را از دیگر ابعاد رعایت حق الناس برشمرد و افزود: وقتی مراکز قانونی، نتایج انتخابات را اعلام و تأیید کرد مخالفت با این نتایج، ضد حق الناس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار