زنگ انقلاب در مدارس استان فارس با حضور استاندار و سایر مسئولان نواخته شد.
کد خبر: ۸۱۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 01 February 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: استاندار فارس صبح شنبه در مراسم زنگ آغاز دهه مبارک فجر با اشاره به شعار مردم در سال ۵۷ بیان کرد: در سال ۵۷ همه مردم شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سر می‌دادیم. یک شعار محوری و هدف گذاری درست و اساسی برخاسته از آرمان‌های مردم ایران بود که برای آن انقلاب کردند.

عنایت الله رحیمی افزود: اگر امروزه توانسته‌ایم این شعار را محقق کنیم به لطف مردم است.

استاندار فارس تاکید کرد: ما یقین داریم در این مسیر گام‌های بلند و فراز و نشیب‌هایی زیادی را طی کرده‌ایم و امیدوار هستیم این اهداف بلند توسط دانش آموزان این کشور محقق شود.

رحیمی در خصوص انتخابات مجلس و خبرگان رهبری افزود: به زودی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را داریم تا مردم بتوانند اراده خودشان در قوه قانون گذاری به عرصه ظهور برسانند و بتوانند کسانی را انتخاب کنند که از جانب آنها قانون گذاری کنند.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری زنگ انقلاب در استان فارس گفت: زنگ آغاز دهه فجر هم زمان در ۹ هزار مدرسه از سراسر استان به صدا درآمد.

علی عسکر نجفی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: آموزش و پرورش، دانش آموزان و فرهنگیان نقش بسیار مهمی را در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

نجفی ادامه داد: راهپیمایی دوران انقلاب با شرکت دانش آموزان و حضور تأثیرگذار فرهنگیان در این راهپیمایی‌ها خاطرات خوبی را رقم زده است.

وی با اشاره به شهدای دانش آموز و فرهنگی اظهار کرد: دانش آموزان و فرهنگیان حضور تأثیر گذاری در انقلاب اسلامی داشته‌اند و حدود ۳۶ هزار شهید دانش آموز و هشت هزار شهید فرهنگی داشته‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار