شب خاطره گرامیداشت شهدای عملیات والفجر ۸ همزمان با اربعین شهادت سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی، در مسجد امام خمینی (ره) همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰ 01 February 2020
شب خاطره گرامیداشت شهدای عملیات والفجر ۸ همزمان با اربعین شهادت سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی، در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، مسوول برگزاری این برنامه گفت: روایتگری «اکبر امیرپور» همرزم شهید علی چیت‌سازیان، خاطره گویی سرگرد پاسدار «هادی ناصری» معاون آموزش، تربیت و فرهنگ پاسداری سپاه انصارالحسین (ع)، شعرخوانی شاعر همدانی «مهدی طراوتی توانا» و اجرای گروه سرود «نورالمهدی» از جمله برنامه‌های این شب خاطره خواهد بود.

حامد زمان میرآبادی اظهار کرد:با بیان اینکه این برنامه به همت ستاد شب خاطره استان و مشارکت حوزه هنری، بسیج هنرمندان و مسجد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود گفت: عملیات والفجر ۸ با فتح فاو و عبور رزمندگان از اروند خروشان از بزرگترین عملیات‌های آبی و خاکی جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی بود که سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در آن نقش موثری داشته است.

وی برگزاری برنامه شب‌های خاطره را فرصت مناسبی برای انتقال وقایع، ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان دانست و تصریح کرد: سعی ستاد شب خاطره استان بر آن است که این برنامه‌ها جذاب و پرمحتوا برای نسل جوان انقلاب تدارک دیده شود.

این برنامه پنجشنبه ۱۷ بهمن‌ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امام خمینی (ره) در ۳۰ متری سعدیه برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار