امام جمعه شیراز با بیان اینکه آغاز چهل و دومین دهه فجر انقلاب نشانه ثبات و استمرار نظام جمهوری اسلامی است، گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، مسائل فرهنگی، اقتصادی، تامین عدالت اجتماعی، پیشرفت های علمی و معنویت را مورد توجه قرار دادند، لذا همه آحاد جامعه به ویژه حوزه های علمیه و حوزویان باید به میدان بیایند و برای همه این جهات فکر کنند، برنامه بدهند.
کد خبر: ۸۲۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 05 February 2020

تابناک فارس به نقل از حوزه:حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام با اشاره به ایام الله دهه مبارکه فجر اظهار داشت: چهل و یک سال را پشت سر گذاشته ایم و اکنون به یاری خداوند چهل و دومین دهه فجر را آغاز کرده ایم که خداوند را بابت این نعمت شکر می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه آغاز چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی نشانه ثبات و استمرار نظام جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: اینکه مردم در هر سال با جمعیت بیشتری به میدان می آیند، نشانه حقانیت این حرکت الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر این که باید زمان و مکان را متوجه شویم و وظیفه امروز را تشخیص دهیم، افزود: هرچه از بزرگی این نقلاب گفته شود، خوب است، اما این که امروز وظیفه ما چیست؟ از همه مهم تر است، از این رو باید بیانیه گام دوم انقلاب را که مقام معظم رهبری دقیقا وظایف و اهداف را مشخص کرده اند، دنبال کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین دژکام اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مسائل فرهنگی، اقتصادی، تامین عدالت اجتماعی، پیشرفت های علمی و معنویت را مورد توجه قرار دادند، لذا همه آحاد جامعه به ویژه حوزه های علمیه و حوزویان باید به میدان بیایند و برای همه این جهات فکر کنند، برنامه بدهند و نسل های جوان تر را بسیج کنند تا حرکت را ان‌شاءالله به اوج برسانیم که اوج آن ظهور حضرت خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار