بعداز ظهر دیروز دکتر مجید رضازاده معاون امور توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی به اتفاق دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی استان از محل پیشنهادی بهزیستی مازندران برای راه اندازی مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد مبتنی بر تداوم درمان در شهرستان قائمشهر بازدید بعمل آوردند.
کد خبر: ۸۲۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 06 February 2020

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران   اساس این روش درمان بر پایه مددکاری اجتماعی است و هر فرد شیوه درمان خود را در قالب این شیوه درمانی دنبال می کند. در این روش تیم درمانی متشکل از پزشک، روانشناس، مددکار اجتماعی، فرد معتاد و خانواده وی فرایند درمان فرد معتاد را پیش می برند.

همچنین پس از سم زدایی  با استفاده از شیوه های درمان پرهیزمدار، در یک نگاه جامع درمانی به همه جنبه های اجتماعی، روانی و فرهنگی فرد در فرایند درمان توجه می شود و استفاده از پتانسیل خانواده فرد معتاد برای درمان و اشتغال تا بازگشت به جامعه از ویژگی های این طرح است.

بهزیستی مازندران نیز برای افتتاح نخستین مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد مبتنی بر تداوم درمان در استان ساختمان سابق مرکز آموزشی علمی - کاربردی بهزیستی واقع در شهرستان قائمشهر که مدتی بلا استفاده بود را برای این منظور پیشنهاد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار