امام‌جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری نماینده مجلس باید ویژگی‌های مرحوم مدرس را داشته باشد.
کد خبر: ۸۲۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 08 February 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام سید عزیز اله هاشمی زاده در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به ۲۲ بهمن روز پیروزی امت اسلامی بر طاغوتیان داخلی و خارجی اظهار داشت: ۲۲ بهمن روز نجات یک ملت مظلوم بر ستمگران و روز حاکمیت اسلام بر شیاطین بین‌المللی است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری افزود: دستاوردهای داخلی حاکمیت اسلام و ارزش‌های دینی و معنوی، مردم‌سالاری دینی، پیشرفت همه‌جانبه و ایجاد انقلاب علمی رشد و توسعه علم ازجمله دستاوردهای انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری بیان کرد.

امام‌جمعه فیروزآباد همچنین نهادینه‌سازی آزادی در کشور، اقتدار امنیت، عزت و هویت بخشی و شکل‌گیری هویت ایرانی اسلامی از دیگر دستاوردهای انقلاب عنوان کرد.

حجت‌الاسلام هاشمی زاده با اشاره به دستاوردهای اقتصادی در انقلاب اسلامی ادامه داد: تقویت زیر ساحت‌های کشور یعنی راه‌های ارتباطی، سدها، نیروگاه‌ها، بندرها و افزایش صادرات غیرنفتی از دستاوردهای مهم این انقلاب بوده است.

وی بابیان دستاوردهای خارجی این انقلاب اضافه کرد: توسعه نفوذ کشور در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا، اثرگذاری در مسائل عمده منطقه، به احتراز درآمدن پرچم عزت و اقتدار ملت ایران و تأثیرگذاری بر دیگر ملت‌ها و انقلاب‌ها ازجمله دستاوردهای خارجی انقلاب است.

امام‌جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری نماینده مجلس باید ویژگی‌های مرحوم مدرس را داشته باشد.

وی ابراز داشت: صداقت و صراحت در صیانت از مصالح کشور، بصیرت در بینش اسلامی، دغدغه مندی در استقلال و پیشرفت اعتلای کشور، شجاعت در مبارزه سیاسی و بی‌تأثیری تهدیدها در شخصیت او ازجمله ویژگی‌های مرحوم مدرس بود.

حجت‌الاسلام هاشمی زاده همچنین ساده زیستی و وارستگی از دنیا و بی‌تأثیری تطمیع در شخصیت او و مردمی بودن در روحیه خدمت‌رسانی از دیگر ویژگی‌های مرحوم مدرس عنوان و خواستار انتخاب مردم در انتخابات با ویژگی‌های مدرس شد.

امام‌جمعه فیروزآباد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به آرام گرفتن اوضاع سیاسی عراق خاطرنشان کرد: نخست‌وزیر منتخب عراق گرچه یک نیروی دلخواه مردم عراق نیست و قطعاً با عبور از ایشان یک چهره سیاسی موردقبول مردم عراق به میدان خواهد آمد، اما به‌صورت موقت ایشان برای یک دوره یک‌ساله می‌تواند آرامشی در عراق به وجود بیاورد.

وی تصریح کرد: اما امت اسلامی ما در عراق و مسئولان عراقی مواظب باشند که در این مدت دوره وزارت ایشان با همکاری یکدیگر، شخصیتی موردقبول همه گروه‌های اسلامی به‌ویژه مرجعیت عراق به صحنه بیاورند.

گفتنی است، در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در ششمین روز از برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر به‌منظور تکریم ارباب‌رجوع با حضور تمام مسئولان در مصلای نماز جمعه شهرستان فیروزآباد برگزار شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار