کد خبر: ۸۲۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۶ 08 February 2020
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به بی‌توجهی ادارات به مشکلات گفت: بود و نبود برخی ادارات دیشموک فرقی ندارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از دیشموک حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در خطبه نماز جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به آزمون بزرگ انتخابات مجلس گفت: کسانی که به عنوان ناظر بر انتخابات‌اند افرادی باتقوا هستند که به دنبال تخلف نیستند.
وی افزود: انسان اگر بی تقوا باشد دچار تخلف و اختلاف می شود ما باید از اختلاف و جنجال های انتخاباتی در بخش بپرهیزیم و مردم به دنبال شکایت در دادگستری ها علیه همدیگر در حمایت از کاندیدای خاص نباشند.
راوند ادامه داد: انتخابات باید در فضایی آرام برگزار شود و عده ای دنبال تهمت به کاندیدای دیگر نباشند هر کسی که از فیلتر شورای نگهبان رد شده باشد مورد تایید است و نباید عده ای به دنبال اختلاف افکنی در سطح بخش دیشموک در حمایت از کاندیدای خاص خودشان باشند.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به ضرورت انتخاب کاندیدای اصلح گفت: کاندیدای اصلح با پیروزی در مجلس می تواند قوانین خوب و کارآمد وضع کند.
راوند گفت: مردم ولایت مدارند و مطیع رهبری الهی اند که هیچ کس نمی تواند مقابل صفوف الهی مردم بایستد.جنجال های سیاسی و تهمت ها مورد تایید مقام عظمای ولایت نیست زیرا انتخابات مظهر اقتدار و انسجام ملی است.
وی افزود: برخی از مسئولین در کشورانتخابات را به دروغ انتصابات عنوان می کنند که چنین سخنانی را دشمنان علیه نظام می گویند و مسئولانی که در همین سیستم از فیلتر شورای نهگبان تاییدیه گرفتند نباید مردم را دلسرد کنند.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن گفت: 22 بهمن امسال باید باشکوه تر از سال گذشته برگزار شود.
وی افزود: جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران بی بدیل است زیرا جشن انقلاب کشورهای مختلف جهان پس از سال ها کم رنگ می شود اما جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران نه تنها کم رنگ نشده بلکه روز به روز با وجود بارش باران و برف باشکوه تر توسط آحاد مختلف مردم برگزار میشود.
راوند ادامه داد و گفت:راهپیمایی 22 بهمن امسال در چهلم شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی مشت محکمی بر دهان آمریکا و ایادی استکبار است.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به طرح معامله قرن توسط آمریکایی ها گفت:طبق سخنان مقام معظم رهبری این طرح احمقانه و خبیثانه است زیرا معامله فلسطین در بین آمریکایی ها ورژیم صهیونیستی انجام شده که هیچ کدام صاحب واقعی فلسطین نیستند.
وی افزود: طبق نوید معظم له قدس آزاد خواهد شد و این بشارتی است که ان شاء الله با نابودی رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به حمله عربستان سعودی به یمن گفت: توطئه ی آمریکایی ها و عربستان سعودی مبنی بر اشغال یمن پس از چند سال ناکام ماند.
وی افزود: جبهه مقاومت یمن با عملیات بنیان المرصوص پیروزی بزرگی برای یمن و جبهه مقاومت را با نابودی 17 تیپ،20 گردان ایجاد کرده و انتقام سختی در پی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به وجود آمده است.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به سرنگونی هواپیمایی فوق پیشرفته نظامی آمریکا در افغانستان گفت: پس از حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد طالبان افغانستان جرات پیدا کرد که هواپیمای فوق پیشرفته نظامی آمریکا را با ده ها نیروی نظامی سرنگون کند که این از برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی است.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به سالروز وفات ام البنین مادر حضرت ابالفضل العباس(ع) گفت: چنین روزی به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهداست.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به عدم حضور برخی از مسئولین در نمازجمعه گفت: بر مسئولان بخش دیشموک لازم و ضروری است که در نماز جمعه شرکت و میز خدمتی برای ارتباط با مردم و خدمت به آنان ایجاد کنند.
وی افزود: مسئولان نه تنها حضور پیدا نمی کنند بلکه توجهی ندارند. مردم باید بدانند که کدام ادارات به مردم خدمت می کنند ولی برخی از ادارات تعطیل‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار