محمودی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای اقتدار نظام را تضمین می‌کند، بیان کرد: دشمن به دنبال راهی است که مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کند اما حضور حداکثری مردم رعب و وحشت در دل دشمنان می‌اندازد.
کد خبر: ۸۲۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 08 February 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حجت‌الاسلام عبدالرضا محمودی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بزرگداشت چهل‌ویکمین سال انقلاب اسلامی اظهار داشت: در انقلاب اسلامی برای نخستین بار مردم ایران برای خود، حاکمیت و سرنوشتشان تصمیم گرفتند.

وی با بیان اینکه در رژیم شاهنشاهی همه امور کشور وابسته به بیگانگان بود، گفت: دستاوردهای انقلاب در همه عرصه‌ها به ویژه نظامی ارزشمند است و امروز کشور ما از وابستگی در عرصه‌های مختلف نجات یافته است.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه مردم ایران با رهبری امام خمینی(ره) نظامی مبتنی بر مردم سالاری را پایه‌گذاری کردند، افزود: مردم در همه امور با انتخابات نقش دارند و این موضوع در تعیین رهبری با انتخابات مجلس خبرگان نیز محقق می‌شود.

 

محمودی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای اقتدار نظام را تضمین می‌کند، بیان کرد: دشمن به دنبال راهی است که مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کند اما حضور حداکثری مردم رعب و وحشت در دل دشمنان می‌اندازد.

وی با اشاره به اینکه مردم باید در انتخاب کاندیدهای مورد نظر شاخص‌هایی را در نظر بگیرند، عنوان کرد: انقلابی‌گری، شجاعت و بصیر و روحیه جهادی داشتن از جمله شاخص‌هایی است که مردم باید در انتخابات در نظر بگیرند.

محمودی داوطلبان انتخابات را گزینه دیگر در این امر ذکر کرد که باید اصولی را رعایت کنند و گفت: این عرصه معیاری برای سنجش داوطلبان است و نباید وعده‌ای دهند که انجام نشود یا اینکه برای رسیدن به هدف دیگر رقبا را تخریب کنند.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه اگر انتقادی هم باشد باید سازنده و در راستای پیشرفت باشد نه اینکه مخرب، تصریح کرد: انتقادی سازنده است که امید و حرکت به جامعه تزریق کند نه اینکه یاس و ناامیدی به جامعه القاکند و اینگونه انتقادات مخرب است، مانند اینکه انتخابات، انتصابات معرفی شود.

وی با اشاره به همزمانی 22 بهمن با چهلم شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: 22 بهمن نماد اقتدار و عزت مردم ایران است و امسال با حضور همه مردم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده می‌شود.

وی با بیان اینکه در برهه کنونی همه باید به وظایفشان عمل کنند، بیان کرد: آحاد جامعه باید با مشارکت در انتخابات و گزینش درست، وضعیت را به سمت سامان هدایت کنند.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به تحریم دارویی در ایران عنوان کرد: باید توجه داشت که این تحریم‌ها زمینه شکوفایی استعداد و خودکفایی را فراهم کند و باید به توانمندی داخلی تکیه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار