آبادان یازده ۶۰، خون شد و روز بلوا، روز جذابی را برای مخاطبان شیرازی سینما رقم می‌زنند.
کد خبر: ۸۲۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 08 February 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:در روز پنجم نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز و در سانس نخست تالار حافظ، ساعت ۱۷ روز شنبه نوزدهم بهمن، فیلم آبادان یازده ۶۰ به کارگردانی مهرداد خوشبخت اکران می‌شود.

در این فیلم علیرضا کمالی، حسن معجونی، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی، ویدا جوان، نادر سلیمانی، رضا مسعودی و یاسین مسعودی نقش آفرینی کردند و فیلمی است که روایتی مجزا نسبت به داستان‌های همیشگی سینما درباره دوران جنگ تحمیلی در پیش گرفته و دست روی ماجرایی تازه از جبهه‌ها و نیز اوایل جنگ در آبادان می‌گذارد.

ساعت ۱۹ و ۳۰، خون شد آخرین اثر مسعود کیمیایی فیلمساز باسابقه ایران در تالار حافظ به روی پرده می‌رود و سعید آقاخانی، سیامک انصاری، نسرین مقانلو، لیلا زارع و هومن برق نورد بازی کردند و داستان فیلم به مثابه خانه‌ای قدیمی است که همه چراغ‌هایش خاموش بوده و هیچ‌کس نیز در اتاق‌هایش ساکن نیست و در این میان یکی از ساکنین این خانه می‌آید و همه چراغ‌ها را روشن می‌کند.

سانس سوم تالار حافظ شیراز به فیلم روز بلوا ساخته بهروز شعیبی اختصاص دارد، فیلمی که با بازی بابک حمیدیان، لیلا زارع، داریوش ارجمند و محسن کیایی برای مخاطب جذاب به نظر می‌رسد و داستانش حول محور عماد استاد دانشگاهی خوشنام و یک چهره تلویزیونی مورد توجه است که ناگهان توسط پلیس با اتهام‌هایی جدی مواجه می‌شود که خود و خانواده اش را در موقعیت پیچیده‌ای قرار می‌دهد.

فیلم‌های آبادان یازده ۶۰ و روز بلوا جز فیلم‌های پرمخاطب ۳۸ جشنواره فیلم فجر تهران است که همین موضوع سبب می‌شود تالار حافظ شیراز روز شلوغی را در پیش داشته باشد.

فیلم‌های خوب بد جلف ۲ به کارگردانی پیمان قاسم خانی و دوزیست برزو نیک نژاد، ساعت ۱۹ و ۲۱ و ۳۰ روز یکشنبه در سالن نارنجی هنرشهر آفتاب پذیرای علاقمندان به هنر هفتم است.

سالن آبی هنرشهر آفتاب هم در روز پنجم فیلم‌های خون شد مسعود کیمیایی و آبادان یازده ۶۰ مهرداد خوشبخت را در ساعت ۱۸ و ۲۰ و ۳۰ نمایش می‌دهد و پردیس گلستان شیراز، ساعت ۱۸ و ۳۰ روز شنبه فیلم مغز استخوان به کارگردانی حمید قربانی و ساعت ۲۱ فیلم خروج حاتمی کیا را اکران می‌کند.

نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: جشنواره ، فیلم فجر ، اکران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار