قلندری گفت: از توسعه گردشگری زیارتی در بافت تاریخی شیراز خبر داد و اعلام کرد: در مسیری که از میدان «آستانه» آغاز و به حرم مطهر شاهچراغ(ع)، محله «سنگ سیاه» و اطراف مجموعه «بین‌ الحرمین» منتهی می شود، گردشگری مذهبی توسعه مطلوبی خواهد یافت.
کد خبر: ۸۲۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸ 09 February 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «مهدی قلندری» در آئین بهره برداری از پروژه کوچه گالری «نارنجستان» و گذر «سنگ دقاقی ها» با اشاره به توسعه مسیرهای گردشگری فرعی در بافت تاریخی شیراز، گفت: برای سال 99 تکمیل مسیرهای فرعی در 2 گذر گردشگری منتهی به خیابان «لطفعلی خان» زند و «طالقانی» در نظر گرفته شده است.

شهردار بافت تاریخی و فرهنگی شیراز ادامه داد: اجرای طرح های فرهنگی و گردشگری در بافت تاریخی، موجب افزایش ارزش افزوده بافت های مسکونی نیز شده است و ساکنان این بافت را به زندگی در این منطقه تاریخی، دلگرم می کند.

وی از توسعه گردشگری زیارتی در بافت تاریخی شیراز خبر داد و اعلام کرد: در مسیری که از میدان «آستانه» آغاز و به حرم مطهر شاهچراغ(ع)، محله «سنگ سیاه» و اطراف مجموعه «بین‌ الحرمین» منتهی می شود، گردشگری مذهبی توسعه مطلوبی خواهد یافت.

شهردار منطقه هشت شیراز افزود: برای احیاء محله‌های «اسحاق بیگ» و «سنگ سیاه» نیز بودجه در نظر گرفته شده است که با اجرای پروژه های گردشگری و فرهنگی، معضلات اجتماعی این مناطق از بافت تاریخی نیز کاهش می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار