محمدجعفر اسدی:کاندیداهای مجلس باید با مردم صادقانه صحبت کنند و مردم برای پایبندی به آرمان‌های امام و رهبری به شماها رأی می‌دهند.
کد خبر: ۸۲۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ 10 February 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: سردار محمدجعفر اسدی در مراسم چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در مصلی الغدیر شهر لامرد با اشاره به سالروز شهادت عملیات والفجر هشت تصریح کرد: همه چیزمان را مدیون امام راحل هستیم و باید قدردان خون پاک شهدا باشیم.

او گفت: ما انسان‌ها نیازمند به ولی هستیم، و باید تکلیف خود را روشن کنیم که ولی ما کیست و باید دوست و دشمن را از هم تشخیص داد.

وی ادامه داد: عزتی که خداوند به حاج قاسم سلیمانی داد، به دلیل این بود که یار مظلومان و خصم ظالمان بود و همیشه با اخلاص در رکاب ولی فقیه بود.

 

این یادگار هشت سال دفاع مقدس به سخنان حاج قاسم سلیمانی که آقای ترامپ قمار باز من حریف شما هستم، اظهار کرد: او می‌دانست که مذاکره با آمریکا به جایی نمی رسیم، و با شیطان بزرگ معامله بزرگ محال است و هرکس با شیطان معامله کند باخته اما اگر با خدا معامله کند برده است.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی پس از جنگ، به صورت شبانه روزی به دنبال اشرار بود و طی نشستی که با بزرگان طوایف عشایر داشت، همه اشرار را خلع سلاح کرد.

وی گفت: سلمیانی مرد عمل بود، و برای اولین باری که حاج قاسم را پشت میز دیدم به من گفت، برنامه بیست ساله‌ام را برای سپاه قدس بسته‌ام.

 

سردار اسدی افزود: امروز هیچ کسی در عالم، دلسوزتر از مقام معظم رهبری برای این مردم نیست، و باید بصیرت داشته باشیم.

او تصریح کرد: با اتفاقات، و فتنه‌هایی که در این سال‌ها بر کشور تحمیل شده است، بصیرت مردم بالاتر رفته، و اینگونه مسؤلین به دنبال نفس خود هستند و اگر برای نفس خود نبود با مردم صادقانه صحبت می‌کردند.

وی اظهار کرد: کاندیداهای مجلس باید با مردم صادقانه صحبت کنند و مردم برای پایبندی به آرمان‌های امام و رهبری به شماها رأی می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار