حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات ضریب امنیتی کشور را بالا می برد، به لزوم تحقیق و مشورت بیشتر برای انتخاب فرد اصلح تاکید کرد.
کد خبر: ۸۲۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ 10 February 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام «محمدحسین مدبر» با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات ضریب امنیتی کشور را بالا می برد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: شرکت در انتخابات عمق استراتژیک کشور را افزایش و تیری به قلب دشمنان وارد می شود.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه با حضور حداکثری در انتخابات قدرت دیپلماسی و چانه زنی نمایندگان در عرصه بین الملل افزایش پیدا می کند، افزود: وظیفه شرعی و ملی هر فرد است که با حضور در پای صندوق های رأی بدخواهان انقلاب را ناامید و دلسوزان را شاد کنند.

 

وی به ملاک های انتخاب فرد اصلح اشاره کرد و گفت: وظیفه مردم این است که افراد با ایمان، با اخلاص بیشتر، امانت دار ویژه، دردشناس تر نسبت به مشکلات و آماده ترین برای حضور در میدان های انقلاب را انتخاب و راهی خانه ملت کنند.

 

حجت الاسلام مدبر به لزوم تحقیق و مشورت بیشتر برای انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و اذعان داشت: گاهی ظواهر آن چیزهای لازم و واقعی را نشان نمی دهد از این رو مشورت و تحقیق باید ملاک انتخاب ما باشد.

 

وی همچنین با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخابات باید برای رسیدن به اهداف خود از وسایل مشروع و قانونی استفاده کنند، تصریح کرد: در این صورت چنانچه به هدف رسیدند پیروز بوده و در غیر این صورت نیز پیروز هستند چرا که در امتحان الهی سرفراز بیرون آمده اند.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه سرنوشت مملکت و شهر و روستا باید به انسان های با صلاحیت واگذار شود، تاکید کرد: نمایندگی مجلس در نظام ما از جایگاه بالایی برخوردار است و باید از اقتدار لازم برخوردار باشد.

 

وی ادامه داد: انتخابات خبرگان رهبری نیز بسیار مهم بوده و همگان به خوبی جایگاه رهبری که سکاندار نظام است را می دانند پس باید دقت لازم را با مشورت کافی برای انتخاب خبرگان به کار ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار