بر اساس توصیه متخصصان طب سنتی، استفاده از گیاه ریحان مسمومیت‌های غذایی را از بین می‌برد. همچنین عرق بهار نارنج نیز برای درمان تپش قلب و دلشوره مفید است.
کد خبر: ۸۲۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ 11 February 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: متخصصان طب سنتی در خصوص رفع مشکلات مسمومیت غذایی و سوختگی زبان، تپش لب و… توصیه‌های داشته‌اند که به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

رفع مسمومیت غذایی با ریحان

ریحان یک گیاه عالی برای تسکین ناراحتی شکمی ناشی از مسمومیت غذایی است و با خواص ضد میکروبی، به مبارزه با میکرو ارگانیسم‌هایی که مسئول این مشکل هستند کمک می‌کند.

همچنین توصیه شده است که برگ‌های ریحان، مقداری نمک دریایی و کمی فلفل سیاه را به ۳ قاشق سوپ خوری ماست ساده اضافه کنید. این مخلوط را سه تا چهار بار در روز بخورید تا نشانه‌های شما فروکش کند.

چربی سوزی بالا با مصرف سیب

کاهش کلسترول، جلوگیری از یبوست، پیشگیری از بیماری‌های قلبی، کاهش خطر ابتلاء به سرطان، فیبر بالا که احساس سیری می‌شود و باعث کاهش وزن می‌شود و همچنین ضدالتهاب است، قدرت چربی سوزی بالایی دارد

برطرف شدن تپش قلب با عرق بهار نارنج

استفاده از آب نارنج و عرق بهار نارنج تپش قلب و دل شوره را از بین می‌برد و همچنین خوردن آب نارنج سکسکه را قطع می‌کند. نارنج ضد سرفه، اشتها آور و غرغره آب آن گلودرد را قطع می‌کند.

شکر راهکاری برای رفع سوختگی زبان

اگر بر اثر خوردن غذا یا چای دچار سوختگی زبان شدید، مقداری شکر روی زبان ریخته بعد از چند ثانیه دیگر نه اثری از سوختگی و نه سوزشی احساس می‌کنید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار