محمدناصرمعصومی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقروکلیایی گفت:برای اولین بار در شهرستان سنقر دو محل فرود بالگرد در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۲۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 12 February 2020

محمدناصرمعصومی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:شهرستان سنقروکلیایی با وجود قدمت بسیار زیاد، تاامسال محلی برای فرود اضطراری بالگرد و پد هلیکوپتر نداشت.

وی افزود:با هماهنگی هایی که صورت گرفت پس از بررسی‌های لازم در سطح شهرستان دو مکان مناسب را برای فرود بالگرد در شهرستان هماهنگ شد.

فرماندارشهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد: یکی از محل های فرود بالگرد و پد هلی کوپتر‌ در منطقه کیونانات و دیگری در شهر سنقر خروجی شهر سطر با دستور وبا هماهنگی صورت گرفته در شهر سنقر شهرداری اقدامات آماده سازی محل فرود را انجام داد و در منطقه کیونانات بخشداربخش کلیایی اقدامات لازم را انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد:در گذشته محل مناسبی برای فرود بالگرد وجود نداشت وبالگردهای که برای انتقال بیماران می بایستی فرود می‌آمدند در زمین چمن ورزشگاه شهرستان فرود می آمدندکه موجب خسارت های زیادی به این چمن‌ورزشی وارد شد که هزینه‌های زیادی برای نگهداری آن از سوی اداره ورزش و جوانان صورت گرفت .

معصومی زاده بیان کرد :با افتخار امروز اعلام می‌کنیم اجرای طرح های اشتغالزایی و امور عمرانی شهرستان موجب تحول شده و خواهد شد و قدمهای مثبتی برداشته تا بتوانیم با کمک مردم شهرستان عقب‌ماندگی‌های تاریخی و محرومیت های که چهره شهرستان را پوشانده پاک کنیم.

وی در پایان گفت :باکمک مردم و همدلی و هماهنگی مدیران نیاز است تا در سایه وحدت بهتر عمل کنیم و شهرستان را توسعه دهیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار