نماینده مردم فسا در مجلس گفت: نمی توانم جوابگویی درخواست هایی باشم که با وظایف نمایندگی سازگاری ندارد بنابراین از شرکت در انتخابات انصراف دادم.
کد خبر: ۸۲۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ 13 February 2020

تابناک  فارس به نقل از برنا:«محمد جواد جمالی نوبندگانی»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده مردم فسا ضمن تایید انصراف کاندیداتوری خود از مجلس یازدهم” گفت: بعد از ۴ سال حضور در مجلس دهم، احساس کردم خسته ام و احتیاج به استراحت، دارم. توقعی که در جامعه از نماینده وجود دارد، توقع واقعیِ بر مبنای قانون گذاری و نظارت بر قانون، نیست.

او ادامه داد: خیلی ها به دلایل مختلف از نماینده کارهایی را طلب می کنند که در شان نمایندگی نیست، کارهایی نظیر گرفتن وام، موقعیت، مسئولیت، انتقال دانشجو، کارمند و مهمتر دخالت در امور ریز اجرایی و کمک های مالی. متاسفانه به هر دلیلی درست و یا غلط، توقعات خارج از مسئولیت نمایندگی کار را سخت می کند.

نماینده مردم فسا در مجلس گفت: انسان شرمنده مردم می شود زیرا توقعات با شرایط مملکت جور درنمی آید.

او گفت: سعی کردم از سیاست زدگی، جناح بازی و اموراتی که مربوط به نمایندگی نیست و شان مجلس و نماینده را پایین می اورد، پرهیز کنم. هیات های اجرایی و هیات های نظارت هم برای مجلس دهم و هم برای مجلس یازدهم از همان اول، من را تایید کردند. اما نمی توانم جوابگویی درخواست هایی باشم که با وظایف نمایندگی سازگاری ندارد.

او ادامه داد: با توجه به مشکلات، مردم فقط نماینده را مسئول این امور می دانند و نماینده دیگر وقتی برای فکر کردن برای طرح ها و لوایح ندارد ونمی تواند، به درخواست های مختلف و به دور از شان نمایندگی، جواب بدهد. بایستی در اینده فکری برای مجلس کنیم که بتواند، وقت بیشتری برای پژوهش در طرحها و لوایح داشته باشد. ان شاء الله مجلس اینده مجلس قوی تری باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار