امام جمعه موقت شیراز: امروز مردم تحت فشار گرانی هستند، البته خیلی از مسئولان اجرایی پای کار هستند و کارهای خوبی هم می‌شود و از سوی دیگر برخی حوادث مانند سیل، زلزله و برف هم مشکلات را تشدید می‌کند اما برخی مسئولان هم بی‌تفاوت هستند و آنگونه که باید وقت و انرژی در راه خدمت به مردم نمی‌گذارند.
کد خبر: ۸۲۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 15 February 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی‌ اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز افزود: مردم با خود فکر می‌کنند این فردی که این همه هزینه می‌کند وقتی وارد مجلس شد چگونه می‌خواهد این هزینه‌ها را جبران و جایگزین کند.

وی، ضمن تاکید بر لزوم دقت و هوشیاری مردم در انتخاب افراد اصلح تصریح کرد: انتخاب باید با چشم باز انجام شود و در انتخابات افراد باید معیارهایی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند را مد نظر قرار داد.

او اظهار داشت: فردی که قرار است به عنوان نماینده مجلس انتخاب شود باید با ایمان، انقلابی و شجاع باشد، از هیاهوی آمریکا به خود نلرزد، اگر در جایی انحرافی و خلافی دید محکم بایستد، فریاد بزند و رسوا کند نه اینکه به دنبال زد و بند باشد.

حجت‌الاسلام رضوی‌ اردکانی گفت: شورای نگهبان در حد مقدورات صلاحیت افردای را در شیراز تایید کرده اما مردم نباید به این اکتفا کنند، خودشان هم باید تحقیق کنند، بیشتر بشناسند و به آن کس که صلاحیت بیشتری دارد رای دهند و بدانند که همه ما در مقابل این رای در روز قیامت باید پاسخگو باشیم.

امام جمعه موقت شیراز، یکی از مسائل مهم و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را مساله حضور حداکثری در انتخابات دانست و گفت: حضور در پای صندوق رای بسیار مهم است چرا که این حضور یک تیر به قلب دشمن است و بنابراین همه بیایند و با چشم باز این امانت را به دست اهل آن بسپارند.

حجت‌الاسلام رضوی اردکانی، خطاب به کاندیداهای نمایندگی مجلس نیز گفت: هر کدام از شما نیز به جای تخریب دیگری برنامه‌های خودتان را بگویید و برای درست جلوه دادن خود دیگری را تخریب نکنید.

دولت اقدامات قابل قبولی انجام داده است
امام جمعه وقت شیراز، اقدامات انجام شده از سوی دولت در زمینه‌های مختلف از جمله جاده‌سازی، مسکن، حمل و نقل، آبرسانی و گازرسانی را به ویژه در شرایط و فشار تحریم خوب و مطلوب توصیف کرد و گفت: انتظار است که دولت با یک برنامه‌ریزی، فشار اقتصادی که بر مردم و به ویژه طبقه محروم جامعه وارد است را کاهش دهد.

وی افزود: امروز مردم تحت فشار گرانی هستند، البته خیلی از مسئولان اجرایی پای کار هستند و کارهای خوبی هم می‌شود و از سوی دیگر برخی حوادث مانند سیل، زلزله و برف هم مشکلات را تشدید می‌کند اما برخی مسئولان هم بی‌تفاوت هستند و آنگونه که باید وقت و انرژی در راه خدمت به مردم نمی‌گذارند.

امام جمعه موقت شیراز، ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه داد: مردم با این حضور حماسی به دشمنان فهماندند که هیچ سختی و مشکلی نمی‌تواند آنها را از مسیر انقلاب خارج کند.

وی اظهار داشت: گفته می‌شود که رشد تورم در کشور روند نزولی داشته اما وقتی به شاخص‌هایی مانند قیمت مسکن، خودرو، طلا و اقلام خوراکی نگاه می‌کنیم می‌بینیم که همه اینها افزایش داشته است.

حجت‌الاسلام رضوی اردکانی ادامه داد: انتظار است که مسئولان به مردم آمار درست و واقعی بدهند و در فرصت باقیمانده از این دولت بکوشند تا باری از دوش مردم برداشته شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره مجلس خبرگان رهبری دوم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار