فجرشهید سپاسی مقابل تیم انتهای جدولی رایکا بابل از کسب برد بازماند.
کد خبر: ۸۲۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳ 15 February 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در هفته ۲۴ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فجر شهید سپاسی شیراز به میزبانی ورزشگاه شهید دستغیب رودرروی میهمانش رایکا بابل قرار گرفت که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک-یک پایان یافت.

تک گل رایکا بابل در دقیقه ۳۳نیمه نخست توسط مهرداد حیدری وارد دروازه گودرز داوودی سنگربان فجری‌ها شد و گل تساوی بخش فجری‌ها در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم از روی نقطه پنالتی توسط میلاد غریبی به ثمر رسید تا زردپوشان از شکستی دیگر رهایی یابند.

بازیکنان فجر در طول ۹۰ دقیقه توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما علی رغم داشتن موقعیت‌های فراوان موفق به کسب پیروزی مقابل تیم رایکا انتهای جدولی نشدند.

حبیبی فر مربی تیم رایکا بابل در پایان بازی گفت: حق تیم ما برد بود و باید سه امتیاز را کسب می‌کردیم، اما متاسفانه با اشتباه داور که یک پنالتی را در ثانیه پایانی بازی بسود فجری‌ها اعلام کرد، پیروزی را از ما گرفت و ما از کمیته داوران فدراسیون فوتبال تقاضا داریم در انتخاب داوران دقت کنند، چرا باید حق یک تیم شهرستانی مثل ما تضییع شود.

داوود مهابادی سرمربی فجر هم گفت: در مسابقه‌ای که هدفمان کسب سه امتیاز بود به یک امتیاز بسنده کردیم و بازیکنان نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کافی را داشته باشند با اینحال نا امید نیستیم و در ۱۰ بازی باقیمانده تلاش می‌کنیم نتایج مناسبی را کسب کنیم.

زردپوشان شیرازی که با گذشت هفت هفته از آغاز دور برگشت هنوز موفق به کسب بردی نشده اند و با ۳۵ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار گرفت تا امیدهایش برای صعود به لیگ برتر کمرنگ‌تر شود.

فجر شهید سپاسی شیراز در هفته ۲۵ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، یکشنبه چهارم اسفندماه میهمان سرخپوشان پاکدشت خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار