رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن تأکید بر برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی از تشکیل ۱۲ پرونده تخلفات انتخاباتی در ۵ حوزه انتخابیه استان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱ 16 February 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با بیان این مطلب که افرادی که قصد حضور در مرکز قانونگذاری کشور را دارند خود باید نمونه‌های برجسته رعایت و پایبندی به قانون باشند، گفت: بی تردید کسانی در این کارزار موفق خواهند بود که قانون را نصب العین خود قرار دهند و سایرین را نیز به رعایت قانون تشویق و ترغیب کنند.

او در ادامه از تذکر و اخذ تعهد از ۴۵ نفر از فعالان حوزه تبلیغات انتخابات از آغاز تبلیغات خبر داد و بیان داشت: این اقدام در نتیجه فعالیت ستاد‌های پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در سراسر استان است.

رئیس شورای قضایی استان فارس در ادامه به مصادیق بارز تخلفات انتخاباتی اشاره کرد و بیان داشت: چاپ و تکثیر پوستر خارج از اندازه مقرر قانونی، راه اندازی کاروان‌های تبلیغاتی، استفاده از بلندگو‌های سیار در سطح استان در غیر از محل ستاد انتخاباتی و تخریب و توهین به نامزد‌های انتخاباتی از جمله این موارد است.

رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه ضمن برشمردن راه‌های ارتباطی مردم با ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی در تمامی شهرستان‌های استان تصریح کرد: شماره تلفن‌های ۳۲۳۴۶۳۰۲ و داخلی ۱۰۹ و سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۹۹۷۹۲ پل ارتباطی مردم برای اعلام تخلفات انتخاباتی در نظرگرفته شده است.

رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی فارس تصریح کرد: با توجه به بحران اقتصادی موجود در صورت مشاهده اسراف در تبلیغات انتخاباتی دادگستری استان موضوع را بررسی و با تضییع اموال با جدیت برخورد خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی اظهار امیدواری کرد: همانگونه که استان فارسی‌ها در اولین راهپیمایی بعد از چهله دوم انقلاب خوش درخشیدند در اولین انتخابات پس از گام دوم نیز با مشارکت حداکثری و انتخاب نمایندگان اصلح و در طراز استان حماسه دیگر رقم بزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار