ائتلاف انتخاباتی "ندای ملت" با گرایش اصلاح‌طلبی با همراهی احزاب اراده ملت و ندای ایرانیان با انتشار لیستی رسما به کارزار انتخابات مجلس شورای اسلامی در فارس ورود کرد.
کد خبر: ۸۲۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 18 February 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:رئیس ائتلاف انتخاباتی ندای ملت در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه زمان برای تشکیل ائتلاف‌ها و بسته شدن لیست‌های مورد حمایت اصلاح طلبان چندان زیاد نبوده است، گفت: از مولفه‌های مهم در ارزیابی انتخابات دو امر مشارکت و رقابت است که ضعف در هر یک از این دو مولفه سبب برگزاری انتخابات ضعیف و کم رنگ خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از واحد اطلاع رسانی ائتلاف ندای ملت، سید احمد موسوی اضافه کرد: اگر دست اندرکاران برگزاری انتخابات در کشور فرصت حضور برای همه جریان‌های سیاسی از جمله اصلاح طلبان را فراهم کنند، قطعا منافع و مصالح بیشتری نصیب کشور می‌شود.

او ابراز امیدواری کرد در روزهای باقی مانده تا انتخابات دوم اسفند ماه شاهد اعلام حمایت و همراهی سایر گروه ها و احزاب اصلاح طلب با لیست تدوین شده این ائتلاف اصلاح طلبی باشیم.

موسوی افزود: دو حزب ندای ایرانیان و اراده ملت با رویکرد پاس داشتن قانون اساسی وارد رقابت انتخاباتی شده‌اند و برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و کشور به رغم مشکلات موجود لیست و ائتلاف انتخاباتی را معرفی کرده‌اند.

او با بیان اینکه امروز دوران گذار را طی می‌کنیم و در این دوره امور نسبی است، گفت: معتقدیم درک عمومی شرایط را متوجه می‌شود که در دوره پیشین از میان بیش از ۲۰ حزب ۴ کاندیدا معرفی شدند پاسخگویی درباره عملکرد آنها دشوار بود اما امیدواریم اکنون این شرایط بیش از ۴ سال قبل فراهم باشد.

رئیس ستاد ائتلاف انتخاباتی "ندای ملت" در خصوص شعار ائتلاف ندای ملت برای حضور در رقابت انتخاباتی نیز گفت: "جوانان، عدالت، آزادی، مردم" شعاری است که به عنوان رویکرد این ائتلاف در روزهای باقی مانده از رقابت انتخاباتی مورد استفاده قرار می‎گیرد.

موسوی همچنین با بیان اینکه ائتلاف ندای ملت در سه حوزه انتخاباتی استان فارس شامل شیراز- زرقان، لامرد-مهر و کازرون- کوه چنار اقدام به معرفی کاندیدا کرده است، گفت: حوزه انتخابیه شیراز و زرقان آقایان دکتر سید محمد احمدی، غلامعباس عالیشوندی و خانم‌ها فروغ سروی غیاث آبادی و ساجده کرمی و در حوزه انتخابیه لامرد و مهر نیز دکتر محسن علوی و حوزه انتخابیه کازرون و کوه چنار مهندس مرتضی صمیمی جزو کاندیداهای اعلامی این لیست هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار