مدیرکل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به پایداری نسبی هوای استان تا فردا گفت: سامانه بارشی از روز پنجشنبه در استان فعال می‌شود که بارش برف باران را به همراه دارد.
کد خبر: ۸۲۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ 18 February 2020

در اطلاعیه هواشناسی اصفهان آمده است:  با توجه به فعالیت سامانه بارش‌زا بر روی استان از روز پنجشنبه تا اوایل روز جمعه،  لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و اختلال در تردد شهری و جاده‌ای به ویژه در محورهای مواصلاتی با استانهای خرم آباد و چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد و احتمال کولاک برف به صورت محلی پیش بینی می‌شود.

در این اطلاعیه اضافه شد: با توجه به پیش بینی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای همراه با گرد و خاک موقت از روز پنج شنبه تا اوایل روز جمعه در نواحی جنوب، شرق و شمال شرق استان بویژه در محورهای مواصلاتی، احتمال شکستن درختان فرسوده و کهنسال و آسیب به سقف‌های موقتی و اختلال در تردد در محورهای مواصلاتی در نیمه شرق استان وجود دارد.

هواشناسی اصفهان در این اطلاعیه از رانندگان وسایط نقلیه خواست تا با توجه به پیش‌بینی وزش باد شدید هنگام تردد در محورهای شرقی استان و خودداری از ایستادن در زیر درختان و سازه های موقت خودداری کنند و  با توجه به پیش‌بینی بارش برف در مسیرهای کوهستانی و سردسیر،  تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار