نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید با فضا مناسب برای انسجام و یکپارچگی بیشتر بین مردم طی روزهای باقی مانده تا انتخابات، زمینه را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه فراهم کنیم.
کد خبر: ۸۲۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 19 February 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:مسعود رضایی بیان کرد: فلسفه حضور در انتخابات یک فلسفه محترم و مکرم است، چرا که انسان‌ها با بیان آرا، در ساختار حکومت و توسعه کشور اظهارنظر می‌کنند و این یک اصل اصیل است.

او با بیان اینکه دعوت به حضور در انتخابات علی‌رغم تنگ شدن فضای انتخابات امسال اصلی محبوب است، ابراز امیدواری کرد در فرصت کم باقی مانده تا فرآیند رای گیری، فضای بهتری برای دعوت از مردم فراهم شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از مردم این شهرستان دعوت کرد که تا همانند همیشه پرقدرت در صحنه انتخابات حاضر شوند.

رضایی عنوان کرد: رای دادن حق افراد است و توصیه نمی‎کنیم که چگونه و به چه شخصی رای دهند، چرا که مردم خود به خوبی می‌دانند از چه کسی یا چه گروهی حمایت کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به کاندیداها خواست که در تبلیغات خود بدون طرح موضوعات دلسرد کننده، به دنبال اثبات توانمندی خود باشند و وعده‌هایشان را متناسب با واقعیت‌ها و مسئولیت و حدود اختیارات، مطرح کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار