کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: دوم اسفندماه، روز انتخابات هوای استان نیمه ابری تا ابری در بعضی از ساعات با وزش باد غالبا ملایم همراه خواهد بود.
کد خبر: ۸۲۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 20 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،شهناز حق‌پرست، اظهار داشت: سامانه بارشی فعالی که در حال حاضر در جو منطقه مستقر شده همچنان تا صبح فردا میهمان استان کرمانشاه است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طی این مدت این سامانه به تناوب سبب وزش باد نسبتا شدید و بارندگی با احتمال رعد و برق در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش این سامانه تا ظهر امروز به ویژه در نیمه شرقی تا جنوب شرقی استان در شهرستان‌ها هرسین، صحنه، کنگاور، بیستون سنقر وکلیایی، کرمانشاه و اسلام‌آباد غرب از شدت بیشتری برخوردار است، این وضعیت سبب آبگرفتگی معابر عمومی ایجاد رواناب و در پاره‌ای از نقاط سبب سیلاب‌های محلی خواهد شد.

حق‌پرست اضافه کرد: با عبور این سامانه از جو منطقه از صبح فردا جمعه، دوم اسفندماه روز انتخابات هوای استان نیمه ابری تا ابری در بعضی از ساعات با وزش باد غالبا ملایم و در پاره‌ای از نقاط به ویژه در نواحی شمالی استان با احتمال رگبار خفیف باران همراه خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار