امام جمعه شیراز با بیان اینکه استان فارس می‌تواند به یک قطب در زمینه اقتصادی تبدیل شود، بیان کرد: این کار با همت نمایندگان فارس امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۸۲۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 21 February 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم: آیت‌الله لطف‌الله دژکام صبح امروز در حرم مطهر شاهچراغ(ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: این حضور وظیفه کسانی را که به مجلس راه پیدا می‌کنند، سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در از ساعات ابتدایی روز پای صندوق‌های رای جهانیان را بار دیگر شگفت‌زده می‌کند، گفت: حضور مردم در پای صندوق‌ها و مشارکت در انتخابات نشان از عزم و اراده جدی مردم برای پیشبرد نظام اسلامی است.

 

امام جمعه شیراز با بیان اینکه مردم نشان دادند که اتکا مسئولان باید به داخل کشور باشد، نه خارج از آن افزود: در سال‌های گذشته افت و خیزهای زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم اما مردم همچنان در صحنه هستند و مسئولان و نمایندگان منتخب نیز تلاش کنند تا مطالبات مردم را اجابت کنند.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه معیشت و زندگی مردم در مجلس شورای اسلامی رقم می‌خورد، بیان کرد: نمایندگان به ویژه 18 نماینده در استان فارس تلاش کنند تا استان فارس در جایگاهی که شایسته است قرار گیرد.

وی با اشاره به تمدن‌سازی اسلامی که بارها مورد تاکید رهبری نیز قرار گرفته است، تصریح کرد: باید همه تلاش کنند تا ایران و جهان اسلام به یک الگو تبدیل شود.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه استان فارس می‌تواند به یک قطب در زمینه اقتصادی تبدیل شود، بیان کرد: این کار با همت نمایندگان فارس امکان‌پذیر است.

آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی نیز در هنگام انداختن رای خود به صندوق با بیان اینکه انتخابات موجب تشکیل ارکان عمده‌ای از نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود، گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و وظیفه خود را به خوبی می‌دانند که در هر مورد با تمام آمادگی، شوق و علاقه در انتخابات شرکت کنند.

وی گفت: در شرایط فعلی مسائل اقتصادی و حل مشکلات مردم به لحاظ معیشتی از اولویت‌های نمایندگان منتخب باشد و با تصویب لوایحی گامی برای حل این مشکلات بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار