زردپوشان شیرازی برای کسب برد، کار سختی مقابل سرخپوشان پاکدشت دارند.
کد خبر: ۸۲۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ 22 February 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در هفته ۲۵ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۴ و ۱۵ روز یکشنبه چهارم اسفندماه تیم فجر شهید سپاسی شیراز به مصاف میزبانش سرخپوشان پاکدشت می‌رود.

داوود مهابادی سرمربی تیم فجر در خصوص نتایج نیم فصل دوم گفت: متاسفانه در تعطیلات نیم فصل و زمانی که تیم‌ها در پی جذب بازیکنان مورد نظر خود بودند، ما نتوانستیم مهره‌ای جذب کنیم و همین موضوع به تیم فجر ضربه زد و با آسیب دیدگی چهار پنج مهره خود به مشکل جدی تری برخورد کردیم و نفرات جایگزین هم نتوانستند به هماهنگی لازم برسند و انتظارات را برآورده کنند.

او اضافه کرد: به ادامه فصل امیدواریم و با رفع مصدومیت بازیکنان می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم و جبران امتیازات از دست رفته را داشته باشیم.

فجری‌ها با ۳۶ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ دسته یک فوتبال قرار گرفتند و سرخپوشان پاکدشت با ۲۹ امتیاز در مکان یازدهم قرار دارند.

نماینده فارس در هفته ۲۴ در دیداری خانگی مقابل رایکا بابل با تساوی یک-یک متوقف شد و دیدار سرخپوشان پاکدشت و سپیدرود رشت به تعویق افتاد.

دیدار رفت ۱۹ مهرماه برگزار شد و فجر شهید سپاسی با گل‌های امیرشبانی و میلاد احمدی در مقابل گل حجت اسلامی، با نتیجه ۲-یک سرخپوشان پاکدشت را مغلوب کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار