معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تولید روزانه یکصد هزار ماسک در یکی از کارخانه های استان فارس خبر داد و گفت: بازدیدها و اقداماتی موثر برای تامین ماسک مورد نیاز مردم این استان انجام شده است.
کد خبر: ۸۲۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 22 February 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:محمد جواد خشنود با اشاره به اعلام کرونا در قم در دیگر استان و نیاز استان‌ها به تجهیزات پزشکی و هچنین تقاضای مردم برای ماسک اظهار داشت: در یکی از کارخانه‌های تولیدی ماسک و ملزومات مرتبط، روزانه یک صد هزار ماسک تولید می‌شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نیاز این کارخانه مواد اولیه افزود: ماده اولیه تولید، اوایل هفته پیش رو از تهران تحویل می‌شود و ماسک های تولیدی از روز دوشنبه قابل عرضه است.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا هیچ داروی پیشگیری و یا درمان ندارد و اشاره به تاریخچه این ویروس و شیوع آن در چین و همه‌گیر شدن آن تأکید کرد: تمام گروه‌های سنی ضمن هوشیاری بهداشت فردی را رعایت کنند چرا که رعایت اصول بهداشتی می‌تواند سلامت ما در برابر این ویروس را تأمین کند.

گفتنی است، در حال حاضر واکسنی برای ویروس کرونا وجود ندارد و بهترین راه پیشگیری از این عفونت، دوری از قرار گیری در معرض ویروس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار