معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اطلاعیه‌ها و بنرهای پیشگیری از کرونا را در باشگاه‌ها و امکان ورزشی استان نصب می‌کنیم.
کد خبر: ۸۲۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 23 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،جلال عزیزی ، بااشاره به شیوع ویروس کرونا در دنیا و مشاهده مواردی از مبتلایان به این بیماری در کشور، اظهارکرد: هرچند که بنا به گفته مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان تاکنون موردی از این بیماری در کرمانشاه مشاهده نشده، اما پیشگیری از آن را به عنوان یک ضرورت در برنامه داریم.

وی تصریح کرد: در سطح استان کرمانشاه بیش از 680 باشگاه و سالن ورزشی داریم که به واسطه حضور ورزشکاران در این اماکن، اکثر آنها محل‌های پرترددی هستند که باید برنامه پیشگیری در این اماکن را اجرا کنیم.

معاون ورزش و جوانان کرمانشاه با تاکید براینکه حفظ سلامت ورزشکاران و قهرمانان یکی از اولویت های اصلی این اداره کل است، اضافه کرد: در این راستا، به همه باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی اعلام کرده‌ایم که تمامی موارد بهداشتی را باید با دقت بیشتری رعایت کنند و نظارت‌های بهداشتی نیز برآن‌ها تشدید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در کنار نظارت‌ها، اطلاعیه‌ها و بنرهای آموزشی پیشگیری از این بیماری را هم در سطح باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی توزیع می‌کنیم.

عزیزی اضافه کرد: از مربیان و مسئولین باشگاه‌ها هم می‌خواهیم درصورتی که ورزشکاری دارای علائم آنفلوآنزا، سرماخوردگی و ... بود، از او بخواهند تا زمان بهبودی در منزل استراحت کند.

وی اعلام کرد: از آنجایی که هنوز موردی از این بیماری در استان نداشته‌ایم، بنابراین لغو هیچ برنامه و مسابقه ورزشی هم در دستورکار نیست.

گفتنی است: طبق اعلام ستاد پیشگیری از گسترش کرونا ویروس در ورزش تمامی مسابقات ورزشی کشور بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار