اصفهان‌بعد از ورود کرنا
با ورود خطر کرونا ویروس به اصفهان شاهد اعمال محدودیت خرید ماسک حتی ماسک های عادی در سطح داروخانه ها هستیم‌به طوری که تنها بین ۲ تا ۴ ماسک ساده امکان خرید هست و این در حالی که ماسک های فیلتر دار به سختی قابل خرید هست.
کد خبر: ۸۲۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸ 23 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، ترس از کرونا ویروس باعث لغو جلسات ارگان های مختلف به شکل موقت شد.
همچنین هر نفر برای خرید ماسک ساده بین یک تا حداکثر ۳ تا ۴ ماسک سهمیه دارد که با شیوع بیشتر کرونا در اصفهان احتمال کاهش سهمیه یا حتی فقدان ماسک های ساده مثل فیلتر دار نیز وجود دارد.
در سطح بیمارستان ها خانواده های بیماران با رضایت شخصی بیمار را به خانه های خویش می برند یا سرگردان این بیمارستان و اون بیمارستان میشوند.
حتی کادر پزشکی هم به بهانه مرخصی فرار و بر قرار ترجیح می دهند.
با وجودی که در سطح اورژانس بیمارستان های اصفهان، به طور تقریبی یک تا چند مورد بیماری کرونا اورده میشود و بعد از بردن در اتاق ایزوله و تحت اشعه ماورا بنفش قرار دادن به راحتی کادر پزشکی بیماری کرونا در بیمارستان را انکار می کنند یا نهایتا با عنوان مشکوک به کرونا رد می کنند.
در این بحران اقتصادی با آمدن کرونا بسیاری از اصناف و مشاغل از رونق اقتصادی افتاده و دل نگران و ترس از کرونا از یک سو و از سوی دیگر نا امیدی انها از درامدزایی در شب عید و کسادی بازار سبب گلایه کسبه کاران مثل دفاتر گردشگری و مشاغل وابسته به ان مثل رستوران داران و تغذیه فروشان شده است.
اما این در حالی که کرونا برای عده ای از کاسب کاران و افراد سودجو زمینه ای برای درامدزایی های کلان شد مثل داروخانه ها و دلار فروشی ها و طلافروشی ها و غیره شد .
در این‌میان شاهد احتکار ماسک و تجارت از طریق ماسک هستیم که نظارت دقیق ناظربن را می طلبد

برچسب ها: کرونا ، اتاق ایزوله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار