معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: از اولویت های مهمی که امسال باید در دستور کار قرار گیرد و از هم اکنون اطلاع رسانی شود موضوع برپایی چادرهای نوروزی همشهریان در ایام نوروز است.
کد خبر: ۸۲۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲ 24 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد کرمی  در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان ایلام اظهار داشت: از اولویت های مهمی که امسال باید در دستور کار قرار گیرد و از هم اکنون اطلاع رسانی شود موضوع برپایی چادرهای نوروزی همشهریان در ایام نوروز است.

وی افزود: باید به این خانواده ها که در طبیعت به برپایی چادر اقدام می کنند، هشدار داده شود که در مسیر رودخانه ها و سیلاب ها مستقر نشوند.

معاون عمرانی استاندار ایلام یادآور شد: مسیرهای منتهی به جاذبه های گردشگری و چند مسیر پرتردد در استان وجود دارد که گردشگران بیشترین تردد را از آنها دارند که باید مورد بازبینی قرار گیرند و مسیرها و جاده ها تعمیر و بازسازی شوند.

کرمی گفت: همچنین تابلوهایی برای راهنمایی مکان های گردشگری در استان ایجاد شود که می توان از ظرفیت بخش خصوصی در این مکان ها برای درآمد زایی بهره گرفت.

وی اضافه کرد: الزامات و پیوست هایی که در مکان های گردشگری سبب جذب گردشگر می شود همچنین برای مدارسی که در سال ۹۹ محل اسکان مسافران پیش بینی شده است اعتباری در کمیته شهرستان ها در نظر گرفته شود.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام بیان کرد: برخی از تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در جاده ها و همچنین شهرها فرسوده شده و خوانا نیست که این حوزه نیز باید بازبینی و مشکلات آن رفع شود.

کرمی با بیان اینکه دستگاه های امدادرسان حوادث و رخدادهای طبیعی را در نظر داشته باشند، گفت: کنترل قیمت ها در بازار، نظارت بر اقامتگاه ها و مراکز ارائه خدمات در ایام نوروز باید بطور مستمر انجام شود.

وی افزود: تلفن های گویای استان که مربوط به هر یک از دستگاه های امدادرسان، خدماتی و سایر دستگاه هاست باید در مبادی ورودی و مسیرها نصب شوند تا مسافران دچار سردرگمی نشوند.

کرمی یادآور شد: ترمیم و لکه گیری مسیرها و اصلاح مسیرهای فرعی باید در دستور کار باشد و امکانات زائرسراها، امامزاده ها و اماکن مذهبی در قالب اطلاعات واحد از طریق دبیرخانه ستاد اجرایی سفر برای برنامه ریزی جمع بندی و اعلام شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام موارد بهداشتی از طریق بنرها در مکان های اقامتی نصب ، کشیک ادارات فعال و گشت های انتظامی به روال سال های قبل فعالیت کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار