کد خبر: ۸۲۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴ 24 February 2020
رضا غفاری

 مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران بمناسبت تکریم روز مهندس و تقدیر از خدمات ارزنده طیف مهندسین در پیشرفت کشور این روز را به جامعه مهندسین کشور تبریک گفت

 

پیام مهندس رضاعفاری مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران بشرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم
مهندس در واقع علم خدا در طبیعت است و پویایی جامعه مرهون تلاشهای بی وقفه مهندسانی است که با بهره گیری از دانش، چرخهای اقتصاد کشور را به حرکت درآورده و ضامن بقا و توسعه پایدار کشور می باشند.
پنجم اسفند ماه، فرصت مغتنمی است که برای بزرگداشت یکی از ستاره های درخشان علم و دانش، دانشمند عالیقدر خواجه نصیرالدین طوسی که در همه دانش ها از جمله : معماری، نجوم، ریاضی، ستاره شناسی، پزشکی، فلسفه، فقه و... و. به درجه دانشمندی رسیده بود و در تخصص های خود خدمات بسیار فراوانی به جهانیان ارائه کرده است.
امروزه شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، در جهان بر کسی پوشیده نیست. امیدواریم دراین زمان که در گذر از یک پیچ سرنوشت ساز تاریخی قرار داریم، مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادی ایران اسلامی به نحو احسن به مرحله اجرا درآورند.
اینجانب ضمن تبریک و تقدیر و تشکر از زحمات تلاشگران عرصه مهندسی، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی بویژه مهندسین استان و شرکت توزیع برق مازندران، توفیقات روز افزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 رضا غفاری
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار