به دلیل گرانفروشی و احتکار ماسک بهداشتی؛
بنا بر درخواست و به دستور معاون دادستان آذربایجان غربی،۲ باب مغازه تجهیزات پزشکی فروشی در ارومیه به دلیل احتکار و گرانفروشی ماسک بهداشتی پلمب و به مراجع قضائی معرفی شدند.
کد خبر: ۸۲۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵ 24 February 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، دکتر لعیا صدیق راد مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان در جمع خبرنگاران گفت: با انتشار خبر ویروس کرونا مراجعات شهروندان جهت تهیه لوازم پیشگیری از ابتلاع به ویروس کرونا در استان افزایش یافت؛ به طوری که در کمتر از ۲۴ ساعت شهروندان از گرانی و عدم عرضه ماسک در داروخانه ها خبر دادند.

وی ادامه داد: در این بین کارشناسان مدیریت تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی معاونت غذا و داروی استان در بازرسی ویژه با بررسی جوانب موضوع گرانفروشی و عدم عرضه ماسک توسط برخی داروخانه‌ها و مراکز عرضه تیم گشت مشترک از صنف تجهیزات پزشکی سطح شهر ارومیه بازدید کردند.

دکتر صدیق راد تصریح کرد: در جریان این بازدیدها در یک روز از بیش از ۱۰ واحد فروش و نیز شرکت‌های پخش بازدید به عمل آمد و در نهایت ۲ باب مغازه تجهیزات پزشکی فروشی به دلیل احتکار وگرانفروشی ماسک بهداشتی با هماهنگی و دستور معاون محترم دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان پلمب و از ادامه فعالیت تا تعیین تکلیف پرونده جلوگیری شد.

مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و داروی علوم پزشکی استان اظهار کرد: هموطنان می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۱۹۰ مرکز اطلاع رسانی دارو و سموم جهت رسیدگی در اسرع وقت اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار