رحیمی گفت: لازم است تا دستگاه های اجرایی مذهبی و فرهنگی در خصوص لغو تجمع های غیر ضروری اقدامات لازم را انجام دهند و در بیلبوردهای شهری اطلاع رسانی و آگاه سازی لازم در زمینه پیشگیری از بیماری به شهروندان ارائه شود.
کد خبر: ۸۲۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱ 25 February 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «عنایت الله رحیمی» در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده استان فارس از با اشاره به درگیر شدن استان با بیماری کرونا، گفت: ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا در فارس تشکیل شده است.

استاندار فارس افزود: بر این اساس با حضور سازمان هایی همچون، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، نیروی انتظامی، راه و شهرسازی و ... در قالب این ستاد، تصمیمات لازم در هر حوزه برای مقابله با انتشار بیماری، اتخاذ و اعلام می شود.

وی تصریح کرد: لازم است تا دستگاه های اجرایی مذهبی و فرهنگی در خصوص لغو تجمع های غیر ضروری اقدامات لازم را انجام دهند و در بیلبوردهای شهری اطلاع رسانی و آگاه سازی لازم در زمینه پیشگیری از بیماری به شهروندان ارائه شود.

رحیمی با تاکید بر ضرورت نظارت بر بیمارستان ها و داروخانه ها توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: باید برای تامین سلامت هر چه بیشتر کادر درمانی، تمهیدات لازم در نظر گرفته شود و مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار داده شود.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار