تیم‌های انتهای جدولی قشقایی و نیروی زمینی در هفته ۲۶ به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۸۲۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 27 February 2020

تاناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در هفته نهم دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز جمعه نهم اسفندماه، تیم‌های نیروی زمینی تهران و شهدای قشقایی شیراز در ورزشگاه خالی از تماشاگر غدیر تهران، مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

در جدول رده بندی شهدای قشقایی شیراز با ۲۸ امتیاز در مکان دوازدهم و نیروی زمینی تهران با ۲۶ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفتند.

سید محمدرضا حسینی مربی تیم شهدای قشقایی شیراز گفت: بعد از بازی با استقلال خوزستان که با شکست تیم ما همراه بود، بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشتند و از لحاظ شرایط روحی و روانی، آمادگی مناسبی دارند.

او اضافه کرد: بازی با نیروی زمینی تهران قطعا دشوار است، اما با توجه به برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگر، امیدواریم با ارائه یک بازی زیبا، با امتیاز به شیراز بازگردیم.

تیم شهدای قشقایی شیراز در هفته ۲۵ با یک گل مغلوب میهمانش استقلال خوزستان شد نیروی زمینی تهران با ۳ گل شهرداری تبریز را از پیش رو برداشت.

با اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و بدلیل شیوع پیدا کردن ویروس کرونا و بخاطر سلامتی هواداران، تمامی دیدار‌های هفته ۲۶ لیگ دسته یک فوتبال کشور بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

قضاوت این بازی را عباس راکی و کمک هایش رحیم حاجی پور و مرتضی یوسف شهریاری بر عهده دارند.

دیدار رفت دوتیم پنج شنبه دوم آبان ماه برگزار شد و که حاصل کار تساوی یک -یک شهدای قشقایی شیراز و نیروی زمینی تهران بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار