زردپوشان در دیداری دشوار به مصاف تیم رده دومی مس خواهد رفت.
کد خبر: ۸۲۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 27 February 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در هفته ۲۶ لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور ، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز جمعه نهم اسفندماه تیم فجر شهید سپاسی شیراز به میزبانی ورزشگاه شهید دستغیب ، رودرروی میهمانش مس کرمان قرار می گیرد.

این بازی بدلیل شیوع ویروس کرونا با نظر سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، وزارت بهداشت و وزارت ورزش و جوانان بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد ، موضوعی که کار را برای فجری ها دشوارتر می کند.

جوانی مدیر روابط عمومی باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت : بازیکنان از شرایط خوبی برخوردار هستند و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشتند و با بازگشت بازیکنان مصدوم ، امیدواریم مقابل مس کرمان به پیروزی دست یابیم.

او افزود: برای این مسابقه امیر شعبانی را بعلت چهارکارته بودن و محرومیت در اختیار نداریم و سعید جلالی راد هم بدلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ تا پایان فصل خانه نشین شد که با آمدن پیمان سلمانی به فجر ، نگرانی کادر فنی از این بابت نیز مرتفع شد.

در جدول رده بندی مس کرمان با ۴۵ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و فجر شهید سپاسی شیراز با ۳۶ امتیاز در رده هشتم جای گرفته است.

رضا کرمانشاهی و کمک هایش امیرمحمد داودزاده و رضا قیم قضاوت بازی فجر شهید سپاسی شیراز و مس کرمان را برعهده دارند.

دیدار رفت دوتیم یک آبان ماه در کرمان برگزار شد و فجری ها با تک گل ایوب کلانتری ، مسی ها را شکست دادند.

زردپوشان شیرازی در هفته ۲۵ با نتیجه ۲-یک مغلوب میزبان خود سرخپوشان پاکدشت شدند تا پس از گذشت هشت هفته از دور برگشت هنوز به بردی دست نیافته باشند و از کورس مدعیان صعود به لیگ برتر خارج شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار