رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز با اشاره به انتشار شایعه تعطیلی میدان میوه و تره‌بار این شهر به دلیل سمپاشی، گفت: این مطلب شایعه‌ای بیش نیست و این موضوع اصلا صحت ندارد.
کد خبر: ۸۲۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸ 01 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمد رسول عباسی، افزود: پیامی از ظهر امروز (یازدهم اسفند) به صورت گسترده در فضای مجازی در حال انتشار است مبنی بر اینکه میدان میوه و تره‌بار شیراز از فردا (دوشنبه) تا شنبه هفته آینده به دلیل سمپاشی تعطیل خواهد بود که این مطلب کاملا کذب و دروغ است.

وی ادامه داد: ضدعفونی شهر توسط شهرداری شیراز از امشب (یکشنبه) آغاز خواهد شد اما این موضوع هیچ ارتباطی با میدان تره بار شیراز ندارد.

عباسی اضافه کرد: سرویس‌های بهداشتی و ساختمان‌های میدان تره بار شیراز به دلیل شیوع بیماری کرونا روزانه ۲ تا سه مرتبه توسط کارکنان این مجموعه، ضدعفونی می‌شود اما میوه‌های موجود در این مرکز هرگز سمپاشی نمی‌شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز با بیان اینکه میوه و تره‌باری که در سطح کلانشهر شیراز توزیع می‌شود هر روز به طور مداوم وارد این میدان و همان روز نیز خارج خواهد شد، گفت: به طور متوسط روزانه بین پنج تا ۶ هزار تن میوه به میدان تره بار شیراز وارد و در سطح این شهر توزیع می‌شود.

ویروس کرونا کووید – ۱۹، که نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

به گزارش ایرنا، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر یکشنبه ( یازدهم اسفند) به ۹۸۷ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۵۴ نفر رسیده است همچنین۱۷۵ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار