سید عبدالرزاق موسوی، رئیس شورای شهر شیراز نیز گفت: سلامتی مردم اولویت اول شهرداری و سایر مسئولان است، به همین دلیل شورا تمام ظرفیت‌های خود را براساس اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی با همکاری شهرداری بکار خواهد بست.
کد خبر: ۸۲۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ 02 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:حیدر اسکندرپور شامگاه یکشنبه ١١اسفند در حاشیه انجام اولین مرحله ضدعفونی معابر شهری شیراز در جمع خبرنگاران گفت: نخستین مرحله ضدعفونی معابر در شیراز رینگ‌های اصلی، بیمارستان‌ها، مبلمان و تاسیسات اطراف بیمارستان ‌ها را تحت پوشش قرار داد.

او با بیان اینکه مواد برای ضدعفونی به اندازه کافی تامین شده است، افزود: تمام عوامل سازمان آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری شیراز انجام ضدعفونی در سطح شهر را بر عهده دارند.

شهردار شیراز با اعلام این خبر که شب‌های آینده رینگ‌های فرعی این کلانشهر نیز ضدعفونی می‌شوند، خطاب به مردم شیراز عنوان کرد: اطمینان داشته باشید که نمایندگان شما در شورا و شهرداری شیراز مراقب تان هستند و نسبت به سلامتی تک تک شهروندان و خاصه شهر شیراز احساس مسئولیت می‌کنند.

او با تاکید بر اینکه همه با هم باید بر ترسی که بین مردم ایجاد شده، غلبه کنیم، چرا که این ترس کشنده است، اظهار کرد: رسانه‌ها تلاش کنند تا با اطلاع رسانی به موقع فرصت را از کسانی که در فضای مجازی سعی دارند با شایعه امید مردم را متزلزل و نگرانی‌های آنها را بیشتر کنند، بگیرند.

شهردار شیراز افزود: به عنوان مثال مطرح شد که میدان تره و بار شیراز تعطیل است در حالی‌که این میدان باز و در حال ارائه خدمات است.

اسکندرپور عنوان کرد: زندگی در کلانشهر شیراز جریان دارد و مسئولان شهر تلاش می‌کنند تا دغدغه‌های مردم مبنی بر پیشگیری از ویروس کرونا را جدی بگیرند.

او یادآور شد: پس از مصوبه شورای شهر شیراز مبنی بر اختصاص اعتبار به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، چندین اقدام انجام شد که ضدعفونی معابر شهر، حمایت از آزمایشگاه مرکزی مبارزه با ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اختصاص ٥٠٠ میلیون تومان اعتبار و توزیع بسته‌های بهداشتی به خانوارهای شهرداری‌های مناطق حاشیه شیراز از جمله آنهاست. البته همه این اقدامات حکایت از این دارد که مدیریت شهری در کنار دانشگاه علوم و سایرین، دغدغه مردم شیراز را دارند و نگرانی‌های آنها را درک می‌کنند.

شهردار شیراز مجددا از رسانه‌ها خواست تا به فرصت طلبان اجازه ندهند که با شایعات پی در پی، مردم را ناامید و نگران کنند.

اسکندرپور گفت: براساس دستورالعمل وزارت بهداشت و با تایید دانشگاه علوم پزشکی مواد ضدعفونی ترکیب و گندزدایی انجام می‌شود.

سید عبدالرزاق موسوی، رئیس شورای شهر شیراز نیز گفت: سلامتی مردم اولویت اول شهرداری و سایر مسئولان است، به همین دلیل شورا تمام ظرفیت‌های خود را براساس اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی با همکاری شهرداری بکار خواهد بست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار