رئیس انتقال خون جهرم با اشاره به کاهش اهدا کنندگان خون گفت: از شهروندان دعوت می‌شود به منظور اهدای خون و نجات جان بیماران نیازمند به پایگاه های انتقال خون مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۲۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 02 March 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:یعقوب رضائیان اظهار داشت: از عموم شهروندان جهرمی دعوت می‌شود که به منظور اهدای خون و نجات جان بیماران نیازمند به پایگاه انتقال خون مرکزی واقع دربلوار مطهری روبه رو بیمارستان مطهری وپایگاه بنی هاشمی واقع در خیابان ۱۷ شهریور مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همه تدابیر بهداشتی لازم در انتقال خون شهرستان پیش‌بینی و اجرا شده به‌گونه‌ای که بدون هیچ‌گونه تجمع و معطلی و در اسرع وقت فرآیند خون‌گیری صورت می‌پذیرد.

رئیس انتقال خون جهرم بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا متأسفانه اهدا خون کاهش پیدا کرده و با کمبود پلاکت مواجه شده‌ایم‌.

رضائیان افزود: از آنجا که عمر پلاکت تنها ۳ روز است و قابل ذخیره سازی نیست ونیاز به این محصول اجتناب ناپذیر است، خواهشمند است به یاری هم وطنان نیازمند به این ماده حیاتی بشتابید.

وی در پایان تاکید کرد: بار دیگر بر رو به کاهش گذاشتن ذخایر خون در شهرستان تأکید کرده و اطمینان خاطر داده می‌دهم که اهدای خون در مراکز تحت پوشش این سازمان در شرایط کاملاً استریل و استاندارد انجام می‌گیرد و هیچ‌گونه خطری برای اهداکنندگان از نظر سرایت ویروس کرونا وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار