معاون سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: مصرف شیر سلامتی بدن را تضمین می‌کند.
کد خبر: ۸۲۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ 03 March 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سید عبدالله جزایری گفت: به منظور تقویت سیستم ایمنی بدن از شیر‌های پاستوریزه و استریلیزه بسته بندی شده، استفاده کنید چرا که در تهیه این شیر‌ها همه اصول بهداشتی رعایت شده و، چون در بسته قرار می‌گیرند و در معرض هوا قرار نمی‌گیرند ویروس نمی‌توانند روی آن‌ها تاثیر بگذارد.

او با اشاره به اینکه استان فارس با تولید سالانه ۵۸۰ هزارتن شیر خام، رتبه چهارم تولید کشور را دارد، تصریح کرد: مصرف شیر باعث می‌شود اسیدیته بدن کاهش و سلامتی تضمین شود.

جزایری با اشاره به اینکه مصرف شیر افراد مبتلا به فشار خون بالا را درمان می‌کند، ابراز کرد: مصرف شیر با توجه به خواص بی نظیر خود در کاهش کلسترول بد خون موثربوده و بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش می‌دهد.

او ادامه داد: مصرف روزانه یک لیوان شیر باعث تامین کلسیم بدن و استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها می‌شود و همچنین باعث سلامت روده بزرگ شده و از سرطان روده بزرگ جلوگیری می‌کند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز کرد: مصرف شیر، به باروری کمک می‌کند تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهدافرادی که شیر مصرف می‌کنند تا ۲۵درصد کمتر به مشکلات باروری یا تخمک گذاری مواجه می‌شوند.

برچسب ها: تولید ، شیرخام ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار