رئیس سازمان میراث فرهنگی:
تابناک: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور در پیامی به همایش آینده‌پژوهی و صنعت گردشگری خلاق گفت: اصفهان به‌ عنوان قلب گردشگری ایران باید پیشگام توسعه گردشگری خلاق شود.
کد خبر: ۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳ 26 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، مسعود سلطانی‌فر امروز در پیامی به همایش گردشگری خلاق که در پژوهشگاه شاخص‌پژوه در حال برگزاری است، اظهار داشت: تحولات اخیر جهانی به‌ ویژه منطقه این پیام بسیار مهم و شفاف را به فعالان اقتصادی کشور عزیزمان مخابره می‌کند که بیش از این امکان ادامه حیات با تمرکز بر کسب دلارهای نفتی وجود نداشته و در واقع اینک زمان آن فرا رسیده که با برداشتن گام‌های سنجیده، استوار و مداوم‌تر به‌ گونه‌ای تمام‌عیار و هم‌تراز با میزان قابلیت‌هایمان پای در عرصه پیچیده رقابت جهانی گردشگری بگذاریم.

وی در این پیام ادامه داده است: خوشبختانه در حال حاضر دیدگاه جهانی در مورد ایران کشوری که در خاورمیانه قرار دارد، تغییرات بسیار مهمی را رقم‌زده است، از این‌ رو با استعانت از الطاف خداوندی و با به‌کارگیری نیروی انسانی جوان و آموزش‌دیده و با استفاده از تجارب ارزشمند پیشکسوتان و زیرساخت‌هایی که به‌ سرعت در حال‌ توسعه و تکامل است، امید است تا به جایگاهی که شایسته آن هستیم در طی سنوات نه‌ چندان دور برسیم.

معاون رئیس‌جمهور در این پیام عنوان کرده است: بسیار خرسند هستیم که امروز در واپسین ماه سال 1393 در شهر اصفهان که عنوان قلب گردشگری ایران را هم دارد، به همت پژوهشگاهی وابسته به بخش خصوصی شاهد برگزاری اولین همایش ملی آینده‌پژوهی و صنعت گردشگری خلاق هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید داریم که فعالان اقتصادی ما هم بتوانند در آینده نزدیک به رواج و تداوم توسعه فعالیت‌های صنعت گردشگری اطمینان بیشتری کرده و از ورود به صنعت گردشگری بر خویش می‌بالند.

به گزارش فارس، این همایش امروز در پژوهشگاه شاخص‌پژوه با حضور اساتید گردشگری کشور در حال برگزاری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار